AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Har sett det her flere ganger, at folk spør hva de bør satse på eller de spør hvordan det er å jobbe som noe. Folk bare: "Lønna er jævlig" "Arbeidstiden er dritt" "Dårlig miljø" og fraråder ts å satse på det. Er folk storkrevende? Anonymkode: 73773...e4e 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 jeg tenker at man bør spørre et helt annet sted enn på KG. Her er det at for mange surpomper - som dessuten ikke har peiling på hva de skriver om, heller. Anonymkode: 5fbbc...acb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Det er positive og negative ting med aller fleste jobber, og hva som oppleves som positivt og negativt varierer fra person til person. Men noen ting vil jo gå igjen i enkelte yrker da mange kan enes om noe som ikke oppleves positivt. Mange misliker å jobber natt for eksempel, men for meg er det helt utmerket og jeg har full nattstilling. Jeg elsker å være våken på natta og jobben min er såpass chill at jeg 80% av tiden ser film, spiller osv. Så går jeg hjem og sover og er sosial, trener osv. på ettermiddagene, før jeg drar på natt igjen. Anonymkode: a4146...c60 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Jeg elsker min jobb, så vi finnes altså:) er siv.ing og jobber i oljebransjen. Anonymkode: 68ced...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå