AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Helt utrolig! Jeg mister lysten på å handle hos de igjen på grunn av dette. Jeg bestilte varer tidlig forrige uke, som jeg måtte ha til denne helgen. Med 3-7 virkedagers leveringstid, burde jeg hatt varene enten tirsdag eller torsdag denne uken. Men de hadde ikke en gang begynt å pakke sakene før i går, da jeg tok kontakt. Jeg sa at om jeg ikke mottok varene til denne helgen, vil jeg avbestille varene. Kontakten var via chat. Kundeservice der burde fortalt at de ikke har muligheter for Express på dette, slik at jeg ikke ville motta varene til helgen. Så nå når jeg tar kontakt, er varene enda ikke kommet til grensen i Svergie og jeg fikk de til å avbestille hele orderen/kansellere den. Hadde jeg vist dette, skulle jeg ha vært ut å handlet tidligere denne uken. Kjenner jeg er så fortvilt over den dårlige servicen. Jeg kunne hvertfall fått beskjeden i går. De burde kanskje ha skrevet på sine sider at de trenger 7-14 dager på å pakke varene også, FØR det igjen tar like lang tid på utlevering? Anonymkode: da32e...d14
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Som regel har jeg pakken etter 3-5 dager men innimellom tar det opp til 14....og det er irriterende ja når det er noe du har tenkt å bruke ved en spesiell anledning..men jeg har alltid noe annet jeg har fra før i bakhånd fordi man vet aldri om antrekkene passer. Bestiller minst en pakke i mnd og har hatt lite problemer med de. Anonymkode: 05343...085 4
Gjest Robin666 Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Det du beskriver er jo bra kundeservice.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Jeg synes ikke dette var dårlig service. Dessuten så skal du slite lenge med å finne et selskap hvor ingen føler de har opplevd dårlig service. Bare se på samfunnet, så er det krystallklart. Anonymkode: 1c83f...32f 8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Din idiot 😅 maken til karen-oppførsel, blir flau på dine vegner. Var utrolig god kundeservice av de å kansellere og ordne opp. Anonymkode: 35aba...a8a 21
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ..men jeg har alltid noe annet jeg har fra før i bakhånd fordi man vet aldri om antrekkene passer. Anonymkode: 05343...085 Dette var en stk gjenstand og en stk gave, så det var ikke det at det kunne være fare for at klær ikke skulle passe. Men som sagt, 8 dager på å pakke varene, er for lang tid. Det er hovedpoenget mitt! Og det synes jeg er dårlig service! ts Anonymkode: da32e...d14
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Din idiot 😅 maken til karen-oppførsel, blir flau på dine vegner. Var utrolig god kundeservice av de å kansellere og ordne opp. Anonymkode: 35aba...a8a Leste du ordentlig hva jeg skrev? De brukte 8 dager på å pakke varene før de sendte. Og kanskje hadde de brukt enda lengre tid om jeg ikke ringte. Med det samme spurte jeg om jeg kom til å få de til denne helgen, om ikke ville jeg avbestille. Og det fikk jeg ikke svar på. Jeg måtte ringe i dag og få høre hvordan det lå an - og da avlyste JEG, da jeg fikk beskjed om at jeg ikke ville motta vare før tirsdag eller torsdag neste uke. ts Anonymkode: da32e...d14 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 23. april 2021 #9 Skrevet 23. april 2021 Problemet for meg er mest at det nesten er lettere å komme i kontakt med høyere makter og aliens enn å finne ut hvordan man kontakter kundeservice 😅
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 Det går ekstra tregt for mange nettbutikker for tiden, så jeg vil egentlig ikke si at Zalando utmerker seg noe særlig der. Vanligvis har jeg fått pakker veldig raskt, men nå er de blant mange som er veldig trege (både i utsendelse av varer samt levering). Antar det er midlertidig med pandemien. Anonymkode: 1f48c...20e 8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 Fnuggolina skrev (16 minutter siden): Problemet for meg er mest at det nesten er lettere å komme i kontakt med høyere makter og aliens enn å finne ut hvordan man kontakter kundeservice 😅 Det er jo bare å sende en e-post. Jeg ble behandlet kjempebra da jeg tok kontakt med en reklamasjonssak. Anonymkode: 1f48c...20e 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #12 Skrevet 23. april 2021 Det står for øvrig: "På grunn av de høye volumene i vårt logistiske nettverk er vi veldig opptatt. Håndteringen av din leveranse kan ta lengre tid enn vanlig. Vi gjør vårt beste for å behandle leveranser så raskt som mulig. Takk for din tålmodighet!" på siden deres. Anonymkode: 1f48c...20e 13
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 Du kan ikke regne med leveringstiden som først blir oppgitt. Det hender at det oppstår ting som ingen er herre over, f.eks. at transporten blir forsinket hit eller dit, ting kan bli levert feil, misforståelser osv. Når man bestiller på nett er det sånn at det ikke nytter å ha dårlig tid eller at du MÅ ha varen innen bestemt antall dager. Noen ganger får butikken også mange flere bestillinger enn forventet. Anonymkode: 6f1f4...576 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #14 Skrevet 23. april 2021 Ting skjer av og til, slik er det 🙄 er ikke vits å opplyse om at det kan bli forsinkelser i sjeldne tilfeller. altså slik kan jo skje når man skal ut å fly også, venter på buss etc. Når det har vært mye salg både på hennes og zalando pleier de å opplyse om lengre leveringstid så her har det nok bare skjedd noe uforutsett. Har kun fått god kundeservice , som en klokke jeg bestilt ble satt ned når den var på vei, kontaktet zalando å de fikser tilbudsprisen til meg. Anonymkode: 932da...bff 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #15 Skrevet 23. april 2021 Var jo en sak for bare noen dager siden hvor Posten var ute å sa at de har førjulstilstander mtp pakker nå pga corona. Og da går det jo følgelig tregere hos de enkelte nettbutikker også. Jeg bestilte noe hos BikBok som tok veldig lang tid og som jeg fikk først i går. Kunne virkelig aldri falt meg inn å klage i det tilfellet ditt, og hvertfall ikke kreve at de kansellerer hahahah flaut 🙈🙈🙈🙈 Men nå er jeg kanskje litt for snill kunde da. Syns ikke det der var dårlig kundeservice akkurat Anonymkode: 2161c...e25 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #16 Skrevet 23. april 2021 Har lagt inn bestilling hos flere nettbutikker i det siste. Og alle har brukt lang tid. Så er vel mange som handler på nett om dagen. Er selv veldig fornøyd med Zalando, og har det skjedd noe, så ringer jeg, og de er veldig hyggelige, og ordner opp med en gang. Anonymkode: 378f2...a8f 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #17 Skrevet 23. april 2021 Cleo88 skrev (3 timer siden): Hei. Jeg er veldig fornøyd med Zalando og servicen til nå. Bestillte noe 19/3 som fortsatt er markert med "venter" på status. Synes det var dårlig at jeg kun kan kontakte dem via kontaktskjema - fant ikke telefonnummer. Samtidig ser jeg nå at det ligger ute en melding om at bestillinger tar mer tid enn vanlig pga "høye volumer" - så tenker svaret mitt ligger der. Synes man burde hatt mulighet til å ringe kundeservice for raskere svar men har forståelse for at økningen innen netthandel - av åpenbare grunner - skaper utfordringer med logistikken. De har jo kundeservice du kan ringe til 🤨 Anonymkode: 2f4e3...924
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #18 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går ekstra tregt for mange nettbutikker for tiden, så jeg vil egentlig ikke si at Zalando utmerker seg noe særlig der. Vanligvis har jeg fått pakker veldig raskt, men nå er de blant mange som er veldig trege (både i utsendelse av varer samt levering). Antar det er midlertidig med pandemien. Anonymkode: 1f48c...20e Bestilte noe på rituals.com på fredag og fikk varene på mandag. Skal si de er raske. Og zalando også, går knapp ei ule fra jeg har bestilt til mottatt vare. Anonymkode: 2f4e3...924
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #19 Skrevet 23. april 2021 Cleo88 skrev (3 timer siden): Hei. Jeg er veldig fornøyd med Zalando og servicen til nå. Bestillte noe 19/3 som fortsatt er markert med "venter" på status. Synes det var dårlig at jeg kun kan kontakte dem via kontaktskjema - fant ikke telefonnummer. Samtidig ser jeg nå at det ligger ute en melding om at bestillinger tar mer tid enn vanlig pga "høye volumer" - så tenker svaret mitt ligger der. Synes man burde hatt mulighet til å ringe kundeservice for raskere svar men har forståelse for at økningen innen netthandel - av åpenbare grunner - skaper utfordringer med logistikken. Her finner du tlf. https://www.zalando.no/faq/Kontaktinformasjon.html Anonymkode: 2f4e3...924 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #20 Skrevet 23. april 2021 3 hours ago, Cleo88 said: Hei. Jeg er veldig fornøyd med Zalando og servicen til nå. Bestillte noe 19/3 som fortsatt er markert med "venter" på status. Synes det var dårlig at jeg kun kan kontakte dem via kontaktskjema - fant ikke telefonnummer. Samtidig ser jeg nå at det ligger ute en melding om at bestillinger tar mer tid enn vanlig pga "høye volumer" - så tenker svaret mitt ligger der. Synes man burde hatt mulighet til å ringe kundeservice for raskere svar men har forståelse for at økningen innen netthandel - av åpenbare grunner - skaper utfordringer med logistikken. Du kan da ringe dem? Telefonnummer står jo på nettsiden 23962642 Anonymkode: 03851...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå