emsis Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 (endret) Hei! Jeg har forsøkt å overvåke eggløsning, men har aldri fått den bekreftet på dager når jeg etter kalender skal ha den. Mao så vet jeg ikke når jeg normalt har eggløsning, men mensen har vært gansle stabil, men da et slingringsmonn mellom 28 til 33 dager. Første mensdag i forrige syklus var for to uker siden og i går fikk jeg en liten blødning som passer helt til det jeg nå har lært er en festningsblødning. Jeg har også litt murring i magen. Som veldig rolig mensensmerter. Jeg tenkte det var mensen som kom fordi jeg har følt meg oppblåst de siste dagene og fikk humørsvingninger i går. Men ikke noe mer kom enn litt lyserosa blødning i går. Spørsmålet mitt er om andre har opplevd at eggløsningen inntreffer tidligere enn antatt, og at en slik festningsblødning kan skje hele to uker før neste mens? Jeg føler det hele er usannsynlig, men jeg kan ikke forstå hva annet det skal være. Jeg har aldri hatt en slik tilfeldig blødning før. Endret 23. april 2021 av emsis
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Bare et lite fåtall får festeblødning, det er ikke normalen, selv om det snakkes mye om her inne. Du skal derfor ikke gå og vente på denne festeblødning som oppstår hos under 10% av de som blir gravide. Ellers kan jeg ikke svare så mye på det du spør om. Anonymkode: bb88c...ecf 2
emsis Skrevet 23. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2021 Takk for svar. Det har jeg skjønt, så det er ikke noe jeg venter på eller egentlig vet noe om, til tross for at jeg har prøvd i fem mnd. Jeg er kun ute etter å høre om andre har hatt lignende opplevelse, om det er en annen naturlig forklaring.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Jeg noen ganger hatt en liten blødning et par dager etter antatt eggløsning, og det har nok sammenheng med hormonendringer i forbindelse med eggløsningen, tror jeg. Noen har eggløsningsblødning har jeg lest et eller annet sted, men jeg pleier vanligvis ikke å ha det. Vi prøvde ganske lenge, og de gangene det skjedde håpet jeg på at det skulle være en såkalt festeblødning. Jeg ble ikke gravid de syklusene. Jeg har hatt blødning i begge de to svangerskapene som ble barn også, men den kom henholdsvis dagen før og samme dag som jeg ventet mensen. Det hadde nok også sammenheng med endringer i hormonnivå, og ikke at egget festet seg, men for akkurat meg har blødning (som ikke tar seg opp og blir mens) vært det første tegnet på graviditet. Anonymkode: deb6f...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå