Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Kanskje ett rart spørsmål. Men etter sex må jeg alltid på do, hvis ikke får jeg ofte uvi eller soppinfeksjon. Nå prøver vi å bli gravide og jeg lurer på hvor lenge jeg bør vente med å gå på do etter sex? Det er vel ikke slik at når jeg går på do etter sex så tisser jeg ut alt?

Endret av Coiljente
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Coiljente said:

Hei,

Kanskje ett rart spørsmål. Men etter sex må jeg alltid på do, hvis ikke får jeg ofte uvi eller soppinfeksjon. Nå prøver vi å bli gravide og jeg lurer på hvor lenge jeg bør vente med å gå på do etter sex? Det er vel ikke slik at når jeg går på do etter sex så tisser jeg ut alt?

Nei, du tisser ikke ut alt :) Det er bra at du har den vanen, ikke slutt med det :) Om du vil være på den sikre siden kan du ligge i ro noen minutter før du springer på do. Jeg har blitt gravid fire ganger og jeg spretter opp med en gang etterpå for å tisse 😂

Anonymkode: 7d61f...248

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, du tisser ikke ut alt :) Det er bra at du har den vanen, ikke slutt med det :) Om du vil være på den sikre siden kan du ligge i ro noen minutter før du springer på do. Jeg har blitt gravid fire ganger og jeg spretter opp med en gang etterpå for å tisse 😂

Woho!! Takk for svar🤩 satser på en positiv test snart🥳

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har blitt gravid ved å hoppe av i svingen, så alt er mulig 

Anonymkode: 0811e...2f3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid på do rett etter sex, og har blitt gravid begge gangene vi har prøvd å bli gravid, uten at jeg har gjort noe annerledes 😆 dessuten får du ikke supermen inn i urinrøret 😳 de spreke sædcellene kommer seg frem de, uavhengig om du må tisse 🎉

Anonymkode: ba47e...609

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid på do rett etterpå, og jeg ble gravid på første «forsøk» selv om vi ikke direkte prøvde så hardt enda heller😅

Anonymkode: 25495...cae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så sædcellene rekker å svømme av gårde til riktig sted selv om man nesten umiddelbart går på do og sæden renner ut? 🧐 lurer også på om utløsningen må skje langt inni skjeden for best mulig «treff»? Dette er ikke TS

Anonymkode: 35c60...c55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Så sædcellene rekker å svømme av gårde til riktig sted selv om man nesten umiddelbart går på do og sæden renner ut? 🧐 lurer også på om utløsningen må skje langt inni skjeden for best mulig «treff»? Dette er ikke TS

Man får jo ikke spermen i urinrøret så blir jo ikke spylt ut når du går på do 😅 Og selvom man dusjer rett etter samleie så spyler man vel ikke slangen lang inn i skjeden. 

Anonymkode: 81412...e47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Man får jo ikke spermen i urinrøret så blir jo ikke spylt ut når du går på do 😅 Og selvom man dusjer rett etter samleie så spyler man vel ikke slangen lang inn i skjeden. 

Anonymkode: 81412...e47

Snakker ikke om urinrøret, snakker om at sæden renner ut når man ikke lenger ligger i vannrett stilling.

TS som snakker om å tisse ut sæden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...