AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Jeg er en stor dame, og noen menn liker store damer. Det som er frustrerende, er at nesten alle menn som liker store damer vil at jeg skal bli enda større. Ellers så har de et enormt fokus på magen min. Større mage, bedre sex. Kose med magen, bedre. Det sliter meg ut! Og hva er egentlig greia med at menn som liker store damer må være feeders? Anonymkode: 3e6d4...0f0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Er det ikke noe å tenke over at kun med med fetish liker fett? Anonymkode: 6cdb8...307 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Det finnes menn som liker større damer uten at de har en "feeder fetish" også, så man må bare fortsette å lete. Anonymkode: ccec6...08d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en stor dame, og noen menn liker store damer. Det som er frustrerende, er at nesten alle menn som liker store damer vil at jeg skal bli enda større. Ellers så har de et enormt fokus på magen min. Større mage, bedre sex. Kose med magen, bedre. Det sliter meg ut! Og hva er egentlig greia med at menn som liker store damer må være feeders? Anonymkode: 3e6d4...0f0 Samme som med menn som liker tynne damer, damer med små eller store pupper, små eller store rumper, blond eller brunt hår, slank, muskuløs, etc etc etc. Fellesnevneren er at disse er opptatt av utseendet. Vil du ha noe annet, må du presentere noe annet, personlighet f.eks., og gå for de mennene som liker det, i stedet. Anonymkode: f29ad...135
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme som med menn som liker tynne damer, damer med små eller store pupper, små eller store rumper, blond eller brunt hår, slank, muskuløs, etc etc etc. Fellesnevneren er at disse er opptatt av utseendet. Vil du ha noe annet, må du presentere noe annet, personlighet f.eks., og gå for de mennene som liker det, i stedet. Anonymkode: f29ad...135 Eventuelt kan du gå for submissive menn. Mange av de liker at dama er stor, men har ingen intensjon om å være den som presser henne til ting hun ikke vil. Anonymkode: f29ad...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå