AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Mine kvinner! Menn er ikke våre venner, de er farlige og føler seg truet av oss på alle plan. De kan være kjekke og søte og det er deilig å være intim. Men aldri glem at du er alene om å ta vare på deg selv, da mener jeg ikke kun økonomisk trygghet, men emosjonell og psykisk. Menn kan late som de bryr seg, men de er egoistiske av natur, det er ikke deres feil. Men husk kvinner, dere må være sterke for dere selv uansett hvor forelsket eller sterk kjærlighet det er mellom deg og din partner. Menn er flinke til å tro vi er det svake kjønn og prøve å manipulere oss til å føle oss svakere enn dem, men det er vi ikke. Stå på for deg selv, vær selvstendig og husk deg selv. Slik at om du en dag må kvitte deg med mannen, så er du sterk nok til å klare deg selv på alle plan. Vi kvinner i vestren er heldige som har muligheten til å være likestilte, men vi kvinner er for flinke til å ofre oss for mann og annet og det må vi slutte med. Sier ikke vi skal være iskalde kjerringer, vær deg selv og hver feminin og nyt mannen i ditt liv, men alltid ha i bakhodet at du er viktigst og du er sterk og aldri la noen fortelle deg annet. Spesielt ikke en mann. Rådfør deg gjerne med han, men tenk selv. Anonymkode: bc726...fca 23 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Kjenner ikke igjen dette i min familie og omgangskrets. Anonymkode: a7b51...040 23 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Kvinner er enda verre. Anonymkode: ee948...322 12
Gjest ABM Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Fiin instilling!!:) Du glemte å skrive at mange menn vil rævknulle kvinner også:)
GammelKaktus Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 For et merkelig innlegg. Mennesker kan være no dritt og vi må alle tenke selv uavhengig av kjønn. Sånn er det, finnes både menn og kvinner som er ræva, akkurat der er vi vel faktisk likestilt. Men å gå rundt å være helt paranoid det går jo ikke, de fleste mennesker er helt ok men man skal alltid passe på seg selv, det sier seg jo selv. 14
Chomsky89 Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Tipper trådstarter sitter med popkornet å klikker refresh nå. Håper egentlig det også faktisk. For det andre alternativet er mye verre her. 6 1
Fjellmannover190 Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Biler er farlege, og potensielt dødlege. Våpen er farlege, og potensielt dødlege. Livet er farleg, og garantert dødleg. Om du vil leve i den tru at menn er farlege, så må du bli ganske skuggeredd, sjølv om eg innser at enkelte menn er farlege sjølv, men eg forstår fort kven som er det. 2
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 En kan undres over hva slags menn du har vært borti 😂
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #9 Skrevet 23. april 2021 Ts har faktisk rett i at kvinner er mest selvstendige som single. I et forhold er kvinner 100 ganger mere avhengige enn menn. Menn er mye reddere for å være alene enn kvinner, men i et forhold så tar de dama som en selvfølge. Anonymkode: b6bb8...4ee 13 1
Honey Dew Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 Vil heller tro at det er kvinner som er mest manipulerende. 10
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ts har faktisk rett i at kvinner er mest selvstendige som single. I et forhold er kvinner 100 ganger mere avhengige enn menn. Menn er mye reddere for å være alene enn kvinner, men i et forhold så tar de dama som en selvfølge. Anonymkode: b6bb8...4ee Stemmer ikke overens med det jeg har opplevd. Anonymkode: 6c53f...36c 5
Festlig Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 (endret) Hva slags propaganda er dette ? Å ha et sånt unaturlig syn på menn må komme av en oppvekst preget av lite eller dårlig kommunikasjon innad i familien . Vi er i 2021 og det er aksept for at begge kjønn tar utdanning , er venner med begge kjønn , det er likestilling i heimen og det er lov å si nei i alle situasjoner når en kjenner at det ikke er greit . Når en havner i offerrollen så er det noe som har gått galt på veien . Det kan være tungt, men som oftest er det en sjøl som må finne de riktige « verktøyene « for å løse konflikter/ problemer . Det å spre et budskap om at menn er farlige er helt på jordet Endret 23. april 2021 av Festlig 8
Skiftenøkkel Skrevet 23. april 2021 #14 Skrevet 23. april 2021 Menn og kvinner er farlige. Men kanskje ikke på helt samme vis... 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #16 Skrevet 23. april 2021 Kvinner kan ihvertfall være utagerende de også. https://youtu.be/CtzamSbln58 Anonymkode: b6bb8...4ee
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #17 Skrevet 23. april 2021 Dette stemmer ikke. Du har et merkelig syn 😮 Anonymkode: f1a0c...942 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #18 Skrevet 24. april 2021 Du har et sykt og forvrengt syn på menn. Selv om du har hatt negative opplevelser med menn, betyr det ikke at alle er slik. Hva hadde du selv følt om en mann som hadde blitt mishandlet av en kvinne beskyldet deg for det samme bare fordi du er kvinne. Som en kvinne med gode menn i livet mitt, en far, en mann og sønner jeg elsker og respekterer, syns jeg det du skriver er avskyelig. Håper ingen gode menn roter seg borti deg, du fortjener en mann som hater kvinner like mye som du hater menn. Anonymkode: bf25d...4e6 4
Trøndere1 Skrevet 24. april 2021 #19 Skrevet 24. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (På 23.4.2021 den 11.00): For et merkelig innlegg. Mennesker kan være no dritt og vi må alle tenke selv uavhengig av kjønn. Sånn er det, finnes både menn og kvinner som er ræva, akkurat der er vi vel faktisk likestilt. Men å gå rundt å være helt paranoid det går jo ikke, de fleste mennesker er helt ok men man skal alltid passe på seg selv, det sier seg jo selv. De fleste mennesker er kun ute etter å berike seg selv. Hvilke handlinger de må gjøre er underordnet. Jeg stoler ikke på et eneste annet menneske. Kun seg selv man kan stole på. Aldri overlat din egen lykke, eller følelsesliv i noen andres hender. Alle ofrer lett andre mennesker når store ting står på spill. Snu aldri ryggen til noen. Tren selvforsvar og pass på dine eiendeler. Noen er alltid på jakt etter å ta deg eller det som er ditt. 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #20 Skrevet 24. april 2021 Klart man skal være selvestendig i et forhold. Ingen er tjent med å være avhengig av kvarandre. Anonymkode: 3a2fc...f71 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå