Gå til innhold

Syting i kommentarfeltet på facebook, alltid! Er det slik folk er?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syting for at de aldri vinner i lotto, syting for at en gruppe får økt lønn, syting for at for at noe prioriteres, syting for at noe nedprioriteres og lista er lang. Jeg kan snart ikke logge inn på nett noe sted der folk skriver for det er stort sett bare negativitet å se. Jeg får helt angst. 
Hva slags liv er det man ska ha da liksom ? Når nør man være fornøyd?

Anonymkode: 01e39...05e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

«livets harde skole» er utdanningen. Folk som mener at systemet alltid går imot dem og som ikke ser at det er de selv som står i veien. Jeg kjenner et par sånne, å de mener helt seriøst at de ikke har noen skyld i at livet suger. Så klart går det an å klage når norsk tipping ikke sitter å velger ut de med dårlig råd, eller når NAV ikke øker satsene for uføretrygd (for det er jo så klart saksbehandler som bestemmer dette). 

blir som med noen av de sakene min samboer behandler på byggesak hos kommunen. Folk som blir forbanna fordi han ikke bare kan overse at de har skrevet fullstendig feil i en søknad eller søker om endringer på hus ETTER at de har bygget og dermed må rive dette når de faktisk ikke kan gjøre det, det siste skjer heldigvis ikke ofte, samboer prøver det han kan for å hjelpe folk. Men det er fortsatt mange som er helt på bærtur som ikke forstår hvorfor regler er som de er. 

Anonymkode: 85275...b48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånn på min Facebook.

Anonymkode: bdbe8...8c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser så å si aldri noe syting i feeden min. Kanskje du bør revurdere  hvem du skal ha som Facebook-venner?

Anonymkode: 9c84c...2ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg ser så å si aldri noe syting i feeden min. Kanskje du bør revurdere  hvem du skal ha som Facebook-venner?

Anonymkode: 9c84c...2ea

Man ser syting på div sider som norsk tipping osv, det er ikke nødvendigvis venner 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det opp når venner protesterer mot sytingen. Spesielt provosert blir jeg for tiden av alle som mener at Oslo kan skylde seg selv for smitten og ikke bør «ta vaksinene deres».  (Nei, jeg bor ikke i Oslo).

Og feriepengediskusjoner, alle som syter over at uføre ikke får feriepenger. Nei, men de får lønn hele året. Det er ikke slik at feriepengene til oss som jobber kommer i tillegg til lønn i ferien.

Anonymkode: 1fd4a...483

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

«livets harde skole» er utdanningen. Folk som mener at systemet alltid går imot dem og som ikke ser at det er de selv som står i veien. Jeg kjenner et par sånne, å de mener helt seriøst at de ikke har noen skyld i at livet suger. Så klart går det an å klage når norsk tipping ikke sitter å velger ut de med dårlig råd, eller når NAV ikke øker satsene for uføretrygd (for det er jo så klart saksbehandler som bestemmer dette). 

blir som med noen av de sakene min samboer behandler på byggesak hos kommunen. Folk som blir forbanna fordi han ikke bare kan overse at de har skrevet fullstendig feil i en søknad eller søker om endringer på hus ETTER at de har bygget og dermed må rive dette når de faktisk ikke kan gjøre det, det siste skjer heldigvis ikke ofte, samboer prøver det han kan for å hjelpe folk. Men det er fortsatt mange som er helt på bærtur som ikke forstår hvorfor regler er som de er. 

Vet ikke helt om du har helt rett i din analyse. Kjenner all slags folk, men mye vil ha mer og syting finnes det i alle leire. Dessverre

Anonymkode: b3b7d...86f

Skrevet

Alle de som står på sidelinja og sutrer "jammen hva med de som..." og som ALDRI kan glede seg på vegne av noen? Jo takk, det er triste greier. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...