Gå til innhold

Matche med forelder i klassen til barnet på tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faren til en i klassen til dattera mi har liket meg på tinder. Jeg har tinder gull og  kan dermed se hvem som har likt meg uten å ha sveipet. Uansett: yaiks! Han er far til en av guttene i klassen, så kjenner ikke spesielt til dem. Jeg har aldri snakka med ham, men har jo sett ham på foreldremøter og jeg vet han kjenner meg igjen utenfor den arenaen, da jeg har sett ham på butikken et par ganger og vi har hilst. Men det er noen år siden. Han virker egentlig litt distré til vanlig, kanskje.. 

Spørsmålet mitt er: hva er sjansen for at han med viten og vilje har sveipet meg til høyre og han vet det er meg??? At jeg er en mor i klassen til sønnen hans? (Forstår det er umulig for dere å svare på, men hvis dere tenker statistisk, mtp menn som sitter og sveiper ukritisk og ikke ser hvem de egentlig sveiper..?)

(Jeg har gjenkjennelige bilder.)

Har litt lyst å sveipe ham til høyre, men vet ikke om jeg tør!! Kan bli småkleint på klassesammenkomster framover ser jeg for meg..

Anonymkode: 8ead3...684

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke menn tenker at det er et problem. Men det kan fort bli det dersom ikke alt er avklart mtp eksene osv.

Husker at foreldrene til to i min klasse ble sammen da vi gikk på barneskolen. Gutten likte ikke at faren hans hadde gått fra moren hans (ikke moren heller) og la jenta og moren hennes for hat. Ikke så enkelt med foreldremøter eller sammenkomster heller for dem etter dette. 

Anonymkode: 498a4...b25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En del menn (og kvinner, men kanskje i mindre grad?) sveiper jo litt ukritisk, men jeg vil tro at han antakelig er litt interessert iallefall, og dette er jo en lowkey måte å finne ut om det samme. Om du er litt interessert tror jeg det er helt innafor å matche med han, det er jo ikke veldig forpliktende. Det spørs jo litt hva du føler om situasjonen ellers mtp barna og eksene deres. 

Anonymkode: 1fa97...665

• Liker 1
Skrevet

Jeg sveiper ikke ukritisk. Jeg sveiper på de jeg faktisk ønsker å bli bedre kjent med. Selv om det blir match så betyr ikke det samme som en rusletur opp kirkegangen, men faktisk bare bli bedre kjent. En tur i marka e.l. der man kan sitte å bare prate sammen for å se om det kan være noe der å bygge en relasjon på. 

Det hadde heller ikke blitt noen klein setting i ettertid. Har selv møtt damer jeg har datet, men avsluttet uten at det blir kleint. Hilser bare høflig og rusler videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så de man på naturlig vis kunne funnet tonen med utenfor tinders tid er ute av bildet nå? 😯 Nå ble jeg faktisk veldig overrasket. 

Hva med å forsøke å bli kjent med ham uten å sveipe noen som helst vei, hvis du kunne tenke deg å undersøke dette nærmere? Du vet jo at han er interessert i å bli bedre kjent med deg ihvertfall. 

Hvis du kjenner at du ikke er interessert allikevel, etter å ha slått av en prat på butikken og sagt noe om at du og datteren din er på lekeplassen i nærheten av der han bor i ettermiddag, "så bare å komme bort hvis dere vil, jeg tar med kaffe på termos og kopper" - så er ingen skade skjedd og du har derimot skapt en fin relasjon. 

Hvis du skjønner at du er interessert etter en prat og et uformelt treff så må du bare følge med på om han fjerne sveipen (går det an?) Eller ikke. Hvis han fortsatt viser seg interessert så kan du bare kjøre på. 

Anonymkode: 10c64...4bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man oppfører seg som voksne mennesker bør dette gå bra. 

Står i samme situasjon selv, bare noen måneder lenger frem. Ingen vet noe, så når vi har møttes har vi bare oppført oss som foreldre. Dersom det blir slutt noen gang, så fortsetter vi å oppføre oss voksent og som foreldre, ikke bitre exer. 

Anonymkode: 5df2e...73a

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe problem da?

Sveip om du er interessert - hører du ingenting er jo saken ute av verden. 

Anonymkode: ee1ee...3d4

• Liker 1
Skrevet

Eg ser ikkje heilt problemet her, men det kjem jo an på om du bur på ein større plass eller ikkje. Eg hadde nok ikkje gjort dette sjølv, men ser ikkje at det er noko problem med at de ser om det er ein match. Om du ser ei framtid med han, send han til høgre(eller endå betre, send melding/snap/etc) eller send han til venstre om det ikkje er noko framtid. 

Skrevet

Han vil pule deg. Ta det som kompliment 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper det også er ganske sannsynlig at han ikke har skjønt at du er en mor i klassen til barnet sitt, spesielt siden barna har ulike kjønn. Jeg vet iallefall at min mann (satser på at han ikke er på Tinder) ikke har peiling hvem halvparten av foreldrene til klassekameratene er. Og spesielt om han har flere barn. Kanskje det i tillegg er ett år siden dere har møttes? 

Jeg tror jeg hadde latt han gå. Det blir jo lett vanskelig for barna- og her har dere jo strengt tatt ikke innledet noe som helst enda. 

Anonymkode: ceb7d...cf8

• Liker 2
Gjest Skogsalv
Skrevet

Nei ,så ille 🤣🙈 Uansett intensjon, så lat som ingenting. Hadde aldri i verden lika tilbake,når man ikke har noen særlig relasjon utenom å være " på hils" 😳,,, han har ikke vært radaren din FØR! Kan bli superkleint 🤣 Ville heller sett hvordan han oppførte seg utenom Tinder,neste gang dere hilser.  Om du synes han er interessant, kan du alltids smile litt ekstra 😎og det derifra. 

AnonymBruker
Skrevet
Skogsalv skrev (1 time siden):

Nei ,så ille 🤣🙈 Uansett intensjon, så lat som ingenting. Hadde aldri i verden lika tilbake,når man ikke har noen særlig relasjon utenom å være " på hils" 😳,,, han har ikke vært radaren din FØR! Kan bli superkleint 🤣 Ville heller sett hvordan han oppførte seg utenom Tinder,neste gang dere hilser.  Om du synes han er interessant, kan du alltids smile litt ekstra 😎og det derifra. 

Tror jeg tar det tipset her, jeg. Kan bli superkleint, ja. Jeg trodde han bodde med både ungene og mora deres, jeg. Spurte dattera mi i går «du, har Per skilte foreldre?» Det visste ikke hun noen ting om. For alt jeg vet er han ikke singel heller. Da er det jo ekstra kleint. For ham.

Tror ikke jeg sveiper noe som helst, jeg. 

Anonymkode: 8ead3...684

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff, vær så snill og stå over. Eksen min ble sammen med en forelder i klassen til barnet mitt. Barnet mitt tar dette dårlig, og syns det er både vondt og flaut

Anonymkode: ca50d...e60

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gjort noe med det.

Her så ble jeg bedt på date, av faren til en av sønnen min sin gode venn. Syntes jo ikke det var helt greit.Her har jeg jo greit kontakt med både mor, og far, siden barna våres er gode venner. Tenker det ikke hadde vært helt greit om vi ble sammen. 

Anonymkode: 1528f...76f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...