AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Jeg og kjæresten har vært sammen i over 2 år. Har det egentlig veldig fint sammen. Vi er ofte så stille med hverandre, for eksempel en biltur for noen uker siden hvor vi ikke sa noe på et par timer, jeg sovnet etterhvert. Jeg er ikke en type som må snakke om noe hele tiden, men er det her normalt? Merker at han aldri tar initiativ til mer dypere samtaler (kanskje med unntak av politikk/ting som skjer i verden), jeg kan like mer dypere og filosoferende samtaler. Hvis vi skal se film vil han bare se humoristiske filmer uten veldig mye stode (men allikevel bra filmer). Hvis jeg spør han om noe dypere blir det en samtale om det. Han er veldig intelligent og kan noe om alt. Men vi kan fint spise middag uten å si så mye, selvom det er mest normalt at vi snakker noe. Anonymkode: e0d6b...225 1
MarianneE Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Jeg tenker at det er befriende. Deilig å ha en naturlig stillhet og ikke MÅ prate sammen hele tiden. 4
Crema Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Høres ut som dere har veldig god kommunikasjon i forholdet deres! Det sier jeg uten snev av sarkasme. Dere forstår hverandre og hverandres behov. Det virker utrolig deilig! Så godt å ha ett forhold hvor man er så i sync med partneren sin. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Flott å prate sammen. Herlig å kunne dele og sette pris på stillhet - sammen. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Så lenge det ikke er pinlig stillhet, ser jeg ikke problemet. Man må ikke snakke hele tiden 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå