Violetta Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Jeg tenkte denne tråden kunne handle om matprodukter som er pakket inn i dårlig emballasje. Det må da være flere enn meg som irriterer seg over det? Eksempler: Laks i metallform der man ikke kan dra av plasten uten at den fliser seg. Regia kakao. Hvorfor har ikke denne håpløse boksen endret seg? Umulig å åpne uten å søle. 6
Brunhilde Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Kakefyll med vaniljesmak. Jeg bruker denne når jeg ikke har gidd til å lage krem selv, men det blir søl over alt når jeg åpner posen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Billigoster der plasten er limt sammen med superlim. Anonymkode: c2bad...06e 1
Violetta Skrevet 23. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2021 Kom på noe annet. Påleggspakker med åpne og lukkepakning som ikke fungerer. For eksempel salami, skinke og skivet ost. 2
Me for life Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Jozo salt på pappboks der bunnen lekker, på hver eneste, hver gang. De nye posene til Oboy. Klipsen til å lukke er ubrukelig og posens materiale har forandret pulveret så det bare klumper seg og ikke synker skikkelig. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Kaviar og smøreost har mitt kjøleskap inneholdt i alle år. De siste årene opplever jeg stadig at tubene sprekker når jeg flatklemmer dem for å få alt gjenværende innhold nedover.... Anonymkode: 5a136...5ca 1
Perelandra Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Makrell i tomat og leverpostei i metallbokser. Når boksen blir åpnet, og det kommer luft til, utvikler det seg metallsmak på det som blir igjen etter det første måltidet. Selv om det finnes egne lokk til å sette på boksene, blir det ikke tett nok. Selv om det blir mer emballasje, er det best å kjøpe porsjonspakninger for å unngå metallsmak. Alternativt funker det også å ta ut pålegget og legge det over i en tett plastboks. 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 Jeg ergrer meg over en del nøtter som kommer med sånn lynlås-løsning, der den enten er så teit plassert at man ikke kan rive/klippe opp posen første gang uten å ødelegge den, eller der den sitter så dårlig at når man skal åpne lynlåsen løsner den fra den ene siden av posen i stedet for å åpnes. 😒 Anonymkode: 4a6c0...c2e 1
Violetta Skrevet 25. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2021 En annen vare: Ferdig salat i poser som ikke lar seg rive opp uten at de blir ødelagt. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Violetta skrev (3 minutter siden): En annen vare: Ferdig salat i poser som ikke lar seg rive opp uten at de blir ødelagt. Trikset er å rive fra ytterst mot hjørnet oppe og ned langsiden. Et triks til alle slike poser, godis og lignende. Anonymkode: 24afc...114
Skogkløver Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 Den nye innpakningen til vossafår sin fårepølse. Plastikken fliser seg opp og det er umulig å få den tett etter den er åpnet 🙄
Violetta Skrevet 25. april 2021 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trikset er å rive fra ytterst mot hjørnet oppe og ned langsiden. Et triks til alle slike poser, godis og lignende. Anonymkode: 24afc...114 Takk, det skal jeg teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå