Gå til innhold

Ikke lov med noen arrangementer på 17.5 i Viken?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er kommunen min på tiltaksnivå B som betyr at det ikke er lov med noen utendørs arrangementer. Ser ut som det ikke er noen som helst restriksjoner når der gjelder arrangementer på tiltaksnivå C. 

Tenkte på 17.mai. Skal være et lite utendørs arrangement her i kommunen som involverer både NRK, kongefamilien, ordfører og min datter. Dette gleder hun seg selvsagt stort til, siden hun er plukket ut til å være med. Ifjor var de 50 stk utendørs på dette arrangementet. 

Er det slik at vi nå må ned på tiltaksnivå C for at dette arrangementet skal gå? Virker ikke som kommunen kan overprøve regionale tiltak? Finnes det noen form for dispensasjon når der gjelder arrangementer? Dette involverer som sagt NRK og kongefamilien og sendes live på tv. Alt foregår utendørs. 

Er bare litt bekymret for at vi ikke klarer å komme ned på tiltaksnivå C før 17.5 selvom det er svært lite smitte i kommunen her nå. 

Endret av lady90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at både Kongefamilien og NRK har en alternativ plan for 17. mai.  Du får gjøre som oss andre og ta det som det kommer.

• Opprett ny...