AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 På NRK.no finner jeg bare "Midt i Smørøyet", men ikke etterfølgerne "Smørøyet" og "Reser". Er dette svindel? Jeg betaler da linsens og skatt for NRK, og da kan de ikke bare utelate programmer fra arkivene sine.😠 Anonymkode: debd3...30e 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Stakkars deg "trøster" Anonymkode: ae48f...261 3
dyptvann Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Er sååå lei at "svindel" misbrukes til de grader om alt og alle! Det er det ordet det har gått mest inflasjon i her på KG det siste året. "Bedrageri/svindel er en formuesforbrytelse som går ut på å skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap, eller det oppstår fare for at et tap vil oppstå." Ovennevnte tekst er en definisjon på svindel. Hvordan mener du TS at NRK forsøker å skaffe seg eller andre en" uberettiget vinning" på å ikke tilby et 20 år gammelt program (jeg bare gjetter siden det er en evighet siden Midt i smørøyet ble sendt) i deres arkiv? Og h ordan mener du NRK forsøker å lure eller forlede deg? 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 "Smørøyet" og "Reser" er begge produsert etter 1997. Programmer produsert etter 1998, eller startdato etter, har ingenting i arkivet å gjøre, pga rettigheter. Les her og her. Anonymkode: 065ac...1e9 3
strynejenta Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 dyptvann skrev (4 timer siden): Er sååå lei at "svindel" misbrukes til de grader om alt og alle! Det er det ordet det har gått mest inflasjon i her på KG det siste året. "Bedrageri/svindel er en formuesforbrytelse som går ut på å skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap, eller det oppstår fare for at et tap vil oppstå." Ovennevnte tekst er en definisjon på svindel. Hvordan mener du TS at NRK forsøker å skaffe seg eller andre en" uberettiget vinning" på å ikke tilby et 20 år gammelt program (jeg bare gjetter siden det er en evighet siden Midt i smørøyet ble sendt) i deres arkiv? Og h ordan mener du NRK forsøker å lure eller forlede deg? Tror Ts kan ha avdekket en konpirasjon hvor NKR subtilt fratar oss retten til å se oppskure TV-programmer fra 90-tallet.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Definisjon på svindel https://jusleksikon.no/wiki/Bedrageri Bedrageri er en formuesforbrytelse som går ut på å skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap, eller det oppstår fare for at et tap vil oppstå. I dagligtale omtales bedrageri gjerne som svindel. Anonymkode: 9db73...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå