Gå til innhold

Synest du prinsesse Diana var vakker?

1312

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Million skrev (2 timer siden):

Jeg husker både bryllupet og 90-årene, da Diana var voldsomt populær og hun ble ansett for å være ledende innen mote. De første årene etter at hun giftet seg, skulle jo alle ha den blondekrage-blusen, "Diana-bluse". Jeg husker jeg synes de var så utrolig fine! 😛 

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor hun alltid hadde så kort hår og "kjerringfrisyre". Hvorfor lot hun aldri håret vokse ut, bli litt mere feminin? Det var da in med langt hår også på den tiden, selv om kort hår på jenter var veldig populært på 80-tallet.

Jeg synes prinsesse Diana var attraktiv og stilig for sin tid. Men direkte vakker vet jeg ikke om jeg ville kalt henne egentlig. Hun var for erkebritisk av utseende til det.

Et bilde av henne med lengre hår, syns det myket opp trekkene og gjorde henne enda vakrere.

Bouquet, Petal, Flower, Style, Cut flowers, Floristry, Jewellery, Flower Arranging, Beauty, Floral design,

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresskari

Mye sjarme, men Ikke så vakker som folk skal ha det til nei, får nesten PF vibber av noen av intervjuene...  Spørsmålet er hva som skjedde bak kamera. Alt på kamera blir jo en fake og pyntet versjon uansett. Kanskje hun var et troll, kanskje hun var en engel, hvem vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt klart vakker. Hun var helt spesiell, hun er den prinsessen som har gjort mest inntrykk av alle. Men mest av alt fordi hun var god og gjorde en forskjell.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresskari skrev (2 timer siden):

Mye sjarme, men Ikke så vakker som folk skal ha det til nei, får nesten PF vibber av noen av intervjuene...  Spørsmålet er hva som skjedde bak kamera. Alt på kamera blir jo en fake og pyntet versjon uansett. Kanskje hun var et troll, kanskje hun var en engel, hvem vet? 

Hun var en av de første som virkelig tok på og behandlet syke mennesker med Aids på tidlig 80 tallet på en verdig måte der andre behandlet de som spedalske.  Hun visste at det ikke var smittelig på den måten og viste det til hele verden.  Det beundrer jeg henne for.  Tror hun var tvers igjennom et godt menneske.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresskari skrev (4 timer siden):

PF? Hva betyr det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Som barn synes jeg hun har vakker, og jeg klippet ut alle bilder av henne og laget scrapbook. 

Som voksen er jeg totalt motstander av å diskutere utseendet til en annen kvinne. Heia det å fokusere på indre verdier. Ut fra slik det ble fremstilt i media fremstod hun som en varmhjertet kvinne som valgte å bruke sin status til å sette fokus på blant annet HIV/AIDS og minerydding. Å redusere henne til et objekt der man vurderer utseende henne, det er helt hinsides. På et forum for kvinner. Snøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresskari
Rubella skrev (6 timer siden):

PF? Hva betyr det?

personlighetsforstyrrelse, mange kan være søte, overveldende fulle av karisma osv. i noens nærvær, feks. når et kamera følger med, men snu helt om i oppførsel blant de de har nærmest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (4 timer siden):

Som barn synes jeg hun har vakker, og jeg klippet ut alle bilder av henne og laget scrapbook. 

Som voksen er jeg totalt motstander av å diskutere utseendet til en annen kvinne. Heia det å fokusere på indre verdier. Ut fra slik det ble fremstilt i media fremstod hun som en varmhjertet kvinne som valgte å bruke sin status til å sette fokus på blant annet HIV/AIDS og minerydding. Å redusere henne til et objekt der man vurderer utseende henne, det er helt hinsides. På et forum for kvinner. Snøft!

Det er jeg faktisk helt enig i. Godt sagt. Hvor er tråden

«Var Charles egentlig vakker som ung?»

«Er William egentlig en kjekk mann?» 

Osv osv

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresskari skrev (3 timer siden):

personlighetsforstyrrelse, mange kan være søte, overveldende fulle av karisma osv. i noens nærvær, feks. når et kamera følger med, men snu helt om i oppførsel blant de de har nærmest..

Åja, haha. Visste jo egentlig at det stod for det. Brainfart 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernetåka

Diana var vakker og karismatisk. Jeg har en kollega som er slik. Noen mennesker skinner fra... innsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var en ekte engelsk lady, sånn som man ser dem for seg. 

Aller mest strålte hun når hun var sammen med barna eller møtte mennesker med utfordringer. Jeg tror hun var et godt menneske som de klarte å ødelegge, og til slutt drepe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama var absolutt pen. Men som andre sier, så var det karisma og utstråling som dro opp inntrykket enda mer.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg. Likte henne veldig godt, og kunne ikke begripe hvordan Charles kunne foretrekke "rottweileren" fremfor henne. Ble oppriktig lei meg da hun omkom. 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...