Gjest Tenk positivt Skrevet 24. april 2021 #81 Del Skrevet 24. april 2021 Nydelig var hun, både pp innsiden og utsiden ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 24. april 2021 #82 Del Skrevet 24. april 2021 Ja, hun var utrolig flott, både på utsiden og innsiden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmd Skrevet 24. april 2021 #83 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 23.40): kjempepen. men ikke frisyren Anonymkode: 63ebf...e18 Den var jo knallfin da hun levde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. april 2021 #84 Del Skrevet 24. april 2021 Hun var nydelig ❤ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 24. april 2021 #85 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg synes hun var utrolig pen. Hun hadde en utstråling og empati som klarte å trollbinde mange rundt i verden. At Charles ville ha Camilla istede er for meg en gåte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 24. april 2021 #86 Del Skrevet 24. april 2021 Pen var hun ikke etter min smak. Men så var ikke det essensen av hennes liv heller heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. april 2021 #87 Del Skrevet 24. april 2021 (endret) Blomsterpotta skrev (18 minutter siden): Jeg synes hun var utrolig pen. Hun hadde en utstråling og empati som klarte å trollbinde mange rundt i verden. At Charles ville ha Camilla istede er for meg en gåte. Det er det nok mange som har fundert på. Tror faktisk faren til Charles selv skrev det i et brev til Diana en gang. Men Charles og Camilla møttes den gangen de enda var unge og frie og så forholdsvis bra ut (om det noengang kan sies om Charles...), og forelsket seg da. Omstendigheter skilte dem ad en stund, og før de kom sammen igjen, rakk Camilla og gifte seg med en annen. Men C og C hadde fremdeles følelser for hverandre, og etter noen år begynte de å ha et forhold på si. Noe Diana var smertelig klar over. Greia er den at folk som forelsker seg i hverandre når de er enda unge og vakre/søte, slutter ikke å se på hverandre som det selv om tiden går og årene endrer utseendet. Man ser fremdeles i sinnet den andre som ung og vakker, til tross for rynker og grått hår. Sånn er ekte kjærlighet. Endret 24. april 2021 av Million 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 24. april 2021 #88 Del Skrevet 24. april 2021 Million skrev (3 minutter siden): Det er det nok mange som har fundert på. Tror faktisk faren til Charles selv skrev det i et brev til Diana en gang. Men Charles og Camilla møttes den gangen de enda var unge og frie og så forholdsvis bra ut (om det noengang kan sies om Charles...), og forelsket seg da. Omstendigheter skilte dem ad en stund, og før de kom sammen igjen, rakk Camilla og gifte seg med en annen. Men C og C hadde fremdeles følelser for hverandre, og etter noen år begynte de å ha et forhold på si. Noe Diana var smertelig klar over. Greia er den at folk som forelsker seg i hverandre når de er enda unge og vakre/søte, slutter ikke å se på hverandre som det selv om tiden går og årene endrer utseendet. Man ser fremdeles i sinnet den andre som ung og vakker, til tross for rynker og grått hår. Sånn er ekte kjærlighet. Ja, det er nok som du skriver. Charles har aldri vært noen kjekkas uansett hvordan man vender og vrir på ett bilde av han. Jeg har også lest at prins Philip skrev noe ang dette i ett brev til Diana. Charles fikk vel egentlig kniven på strupen om at Diana var det rette valget. Uansett, nå er de ett ektepar C og C, men Camilla kommer aldri til å bli populær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 24. april 2021 #89 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 23.41): Ja, jeg synes hun var utrolig vakker. Nydelig ansikt og høy slank kropp. Men ikke typisk modellpent ansikt, stor nese. Men det var noe utrolig vakkert med henne likevel. Nesten noe engleaktig. Hvis hun ble prinsesse i dag med nåtidens skjønnhetsidealer tror jeg dessverre ikke hun hadde blitt ansett som vakker. Det er utrolig sjelden man ser noen med stor nese som blir ansett som vakte lengre. Dessverre... Anonymkode: 5cf8d...9bc Tenkte bare informere om at hun faktisk slet med spiseforstyrrelsen bulimi... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 24. april 2021 #90 Del Skrevet 24. april 2021 1312 skrev (På 22.4.2021 den 23.38): har opplevd at endel av de jeg snakker med har delte meninger om dette. Bare av ren nysgjerrighet lurer jeg på om hva folk tenker i dag ettersom utseende hennes var en stor snakkis da hun levde? Veldig vakker, og pen dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 24. april 2021 #91 Del Skrevet 24. april 2021 Hun var utrolig vakker, og et godt menneske! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 25. april 2021 #92 Del Skrevet 25. april 2021 Jeg reagerer på at voksne folk (?) faktisk får seg til å si at det var merkelig at Charles heller ville ha Camilla fordi hun ikke var pen? Er det bare unge og vakre mennesker som fortjener kjærlighet? Det er vel lite tvil om at Camilla passer bedre til Charles lune og personlighet enn Diana som både var mye yngre og var en helt annen type. De begge er jo helt alminnelig utseende mennesker. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 25. april 2021 #93 Del Skrevet 25. april 2021 27 minutter siden, Hallepalle2 said: Jeg reagerer på at voksne folk (?) faktisk får seg til å si at det var merkelig at Charles heller ville ha Camilla fordi hun ikke var pen? Er det bare unge og vakre mennesker som fortjener kjærlighet? Det er vel lite tvil om at Camilla passer bedre til Charles lune og personlighet enn Diana som både var mye yngre og var en helt annen type. De begge er jo helt alminnelig utseende mennesker. Jeg har nettopp sett på The Crown og søkte på Youtube for å finne klipp av de kongelige fra 80- og 90-tallet. Det er ikke grenser på hva folk skriver om Charles og Camilla. Bloggere og influencer kan bare roe seg, her snakker vi virkelig hets og hat. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. april 2021 #94 Del Skrevet 25. april 2021 Hallepalle2 skrev (31 minutter siden): Jeg reagerer på at voksne folk (?) faktisk får seg til å si at det var merkelig at Charles heller ville ha Camilla fordi hun ikke var pen? Er det bare unge og vakre mennesker som fortjener kjærlighet? Det er vel lite tvil om at Camilla passer bedre til Charles lune og personlighet enn Diana som både var mye yngre og var en helt annen type. De begge er jo helt alminnelig utseende mennesker. Helt enig! Etter å ha sett "The crown" (uten å vite hvor autentisk den egentlig er) - så kommer det tydelig frem at Charles og Camilla aldri fikk en sjanse, men at det var veldig ekte. Camilla var helt rett for han, og det er bare trist å tenke på hvor mye "dritt" de har fått. Diana ble et "engleaktig" ikon, men fremstår i serien som å "spille litt på ting" spør man meg. Ingen enkel psyke på den damen. At Diana var "penere" har ingenting å si. Camilla virker som "hel ved", det gjør mennesker tiltrekkende. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. april 2021 #95 Del Skrevet 25. april 2021 Isild skrev (5 timer siden): Helt enig! Etter å ha sett "The crown" (uten å vite hvor autentisk den egentlig er) - så kommer det tydelig frem at Charles og Camilla aldri fikk en sjanse, men at det var veldig ekte. Camilla var helt rett for han, og det er bare trist å tenke på hvor mye "dritt" de har fått. Diana ble et "engleaktig" ikon, men fremstår i serien som å "spille litt på ting" spør man meg. Ingen enkel psyke på den damen. At Diana var "penere" har ingenting å si. Camilla virker som "hel ved", det gjør mennesker tiltrekkende. Hvorfor kunne ikke C få Camilla på 80 tallet?? Han fikk jo likevel gifte seg med henne 10-15 år senere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 25. april 2021 #96 Del Skrevet 25. april 2021 Peonjenta skrev (2 timer siden): Hvorfor kunne ikke C få Camilla på 80 tallet?? Han fikk jo likevel gifte seg med henne 10-15 år senere!! Fordi hun allerede var gift! https://www.townandcountrymag.com/society/a9961113/prince-charles-camilla-parker-bowles-relationship/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. april 2021 #97 Del Skrevet 26. april 2021 Peonjenta skrev (15 timer siden): Hvorfor kunne ikke C få Camilla på 80 tallet?? Han fikk jo likevel gifte seg med henne 10-15 år senere!! Det kom ganske tydelig frem i serien. Familien valgte Diana til han, og han hadde ingenting han skulle sagt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaddyDom Skrevet 26. april 2021 #98 Del Skrevet 26. april 2021 Pen, men tror hun hadde vært mye finere med lengre hår og litt mer feminin stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 26. april 2021 #99 Del Skrevet 26. april 2021 Peonjenta skrev (15 timer siden): Hvorfor kunne ikke C få Camilla på 80 tallet?? Han fikk jo likevel gifte seg med henne 10-15 år senere!! Kødder du? Vet du virkelig ikke hvorfor han ikke kunne det?🙄 Google it... jeeez. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 26. april 2021 #100 Del Skrevet 26. april 2021 Tar man utgangspunkt i "Det gyldne snitt", så kan man objektivt sett konstatere at ansiktet ikke var såkalt klassisk vakkert. Jeg vil likevel si at hun var en skjønnhet, kanskje mest pga den unike utstrålingen og varmen hun hadde. En litt sky personlighet med et nydelig, strålende smil og en nydelig figur. Trist histore, både ekteskapet og skjebnen hun senere fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå