Gå til innhold

Dere som har fått koronavaksine, hvordan var formen dagen etter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med det er en del forumbrukere som allerede har fått vaksine p.g.a alder, underliggende sykdom eller jobb i helsevesen.

Jeg er nysgjerrig på om dere fikk reaksjoner i etterkant?

Selv fikk jeg min siste sprøyte med Moderna for noen dager siden. Dagen etter sprøyta følte jeg meg langt fra tipp topp. Jeg var varm i huden, frossen innvendig, kvalm og orket ikke mat og hadde en lett hodepine. Helt overkommelig. Dagen etter var jeg nesten helt fin igjen.

Sprøyte nummer 1 merket jeg ikke i det hele tatt, bortsett fra støl overarm i noen dager (noe jeg også fikk på sprøyte 2).

Anonymkode: 1009f...a4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neivel.

Prøver igjen om et halvt år.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Regner med det er en del forumbrukere som allerede har fått vaksine p.g.a alder, underliggende sykdom eller jobb i helsevesen.

Jeg er nysgjerrig på om dere fikk reaksjoner i etterkant?

Selv fikk jeg min siste sprøyte med Moderna for noen dager siden. Dagen etter sprøyta følte jeg meg langt fra tipp topp. Jeg var varm i huden, frossen innvendig, kvalm og orket ikke mat og hadde en lett hodepine. Helt overkommelig. Dagen etter var jeg nesten helt fin igjen.

Sprøyte nummer 1 merket jeg ikke i det hele tatt, bortsett fra støl overarm i noen dager (noe jeg også fikk på sprøyte 2).

Fikk første med Pfizer for ca 4 uker siden. Merket ingenting utenom vondt i armen der de stakk. 
Er 30 år og jobber innen helse

Anonymkode: 68dd7...e33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre fikk begge litt vondt i armen og følte seg slappe og litt daffe sa de, etter nr 1 pfizer.

Anonymkode: 83976...b55

AnonymBruker
Skrevet

Fikk skikkelig diarè dagen etter første dose. 

Etter andre dose fikk jeg hovne lymfeknuter, feber og lette frostrier og slapp dagen etterpå. 

Fikk pfizer

Anonymkode: f9709...9ce

AnonymBruker
Skrevet

Har fått første dose, ble øm i armen der de stakk, ca et døgn etterpå. En kollega fikk nedsatt allmenntilstand og hovne lymfeknuter i noen dager, men det gikk jo over. Spent på neste dose. 

Anonymkode: 28d9c...c0a

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke fått selv (det er nok lenge til :() men kan fortelle om mine foreldre som fikk tidligere i uken? 
De fikk Pfizer sin. Der skal visstnok andre dose være mer «heavy» enn første. 
Mor - Øm i armen 3-4 dager, ellers ingen andre bivirkninger. 
Far - Øm i armen 1-2 dager, ellers ingen andre bivirkninger. 

Ellers; Tante som fikk Pfizer - vondt i hodet, og støl i armen noen dager. Onkel som fikk Pfizer - ingen bivirkning (ikke engang ømhet i armen). 
Tante som fikk AZ - lå strekk ut ca 1 uke med feber, smerter, og var så dårlig at hun var redd (dette var før de farlige bivirkningene ble kjent), store blåmerker på armene. Skikkelig skremmende! 

Anonymkode: 54d3a...eab

AnonymBruker
Skrevet

Var Pfizer vi fikk. 

Anonymkode: 28d9c...c0a

Skrevet

Har bare tatt 1. vaksine (Phizer). Litt vondt rundt stikket og litt "småsyk" første dagen. Følte ur som litt feber

AnonymBruker
Skrevet

Fikk første dose Pfizer denne uka. Øm på armen dagen etter, hadde lett hodepine og følelsen av å "brygge på noe". To dager etter stikket var formen helt normal igen.

Anonymkode: 15511...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Fikk første dose pfizer for noen uker siden, fikk litt vondt i armen i 2 dager og litt trøtt(dog kan det også være bivirkning av medisiner jeg tar, ikke sikker) ellers fin.

Anonymkode: f0e1c...d04

Skrevet

Jeg fikk første dose med Pfizer på Onsdag og jeg fikk litt vondt i armen dagen etter. Ellers er det ingen andre bivirkninger. 

Gjest Linny111
Skrevet

Jeg kjenner mange som har fått Pfizer og AZ. Ingen har fått noen reaksjoner unntatt kanskje litt slapphet dagen etter.

Skrevet

96 år gamle oldemor fikk Pfazer, to doser. Hun har ikke merket noe ekstra (hun er jo ikke i topp form fra før av da). 

• Opprett ny...