AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Regner med det er en del forumbrukere som allerede har fått vaksine p.g.a alder, underliggende sykdom eller jobb i helsevesen. Jeg er nysgjerrig på om dere fikk reaksjoner i etterkant? Selv fikk jeg min siste sprøyte med Moderna for noen dager siden. Dagen etter sprøyta følte jeg meg langt fra tipp topp. Jeg var varm i huden, frossen innvendig, kvalm og orket ikke mat og hadde en lett hodepine. Helt overkommelig. Dagen etter var jeg nesten helt fin igjen. Sprøyte nummer 1 merket jeg ikke i det hele tatt, bortsett fra støl overarm i noen dager (noe jeg også fikk på sprøyte 2). Anonymkode: 1009f...a4c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Neivel. Prøver igjen om et halvt år. Anonymkode: 1009f...a4c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Regner med det er en del forumbrukere som allerede har fått vaksine p.g.a alder, underliggende sykdom eller jobb i helsevesen. Jeg er nysgjerrig på om dere fikk reaksjoner i etterkant? Selv fikk jeg min siste sprøyte med Moderna for noen dager siden. Dagen etter sprøyta følte jeg meg langt fra tipp topp. Jeg var varm i huden, frossen innvendig, kvalm og orket ikke mat og hadde en lett hodepine. Helt overkommelig. Dagen etter var jeg nesten helt fin igjen. Sprøyte nummer 1 merket jeg ikke i det hele tatt, bortsett fra støl overarm i noen dager (noe jeg også fikk på sprøyte 2). Anonymkode: 1009f...a4c Fikk første med Pfizer for ca 4 uker siden. Merket ingenting utenom vondt i armen der de stakk. Er 30 år og jobber innen helse Anonymkode: 68dd7...e33 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Mine foreldre fikk begge litt vondt i armen og følte seg slappe og litt daffe sa de, etter nr 1 pfizer. Anonymkode: 83976...b55
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Fikk skikkelig diarè dagen etter første dose. Etter andre dose fikk jeg hovne lymfeknuter, feber og lette frostrier og slapp dagen etterpå. Fikk pfizer Anonymkode: f9709...9ce
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Har fått første dose, ble øm i armen der de stakk, ca et døgn etterpå. En kollega fikk nedsatt allmenntilstand og hovne lymfeknuter i noen dager, men det gikk jo over. Spent på neste dose. Anonymkode: 28d9c...c0a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Har ikke fått selv (det er nok lenge til ) men kan fortelle om mine foreldre som fikk tidligere i uken? De fikk Pfizer sin. Der skal visstnok andre dose være mer «heavy» enn første. Mor - Øm i armen 3-4 dager, ellers ingen andre bivirkninger. Far - Øm i armen 1-2 dager, ellers ingen andre bivirkninger. Ellers; Tante som fikk Pfizer - vondt i hodet, og støl i armen noen dager. Onkel som fikk Pfizer - ingen bivirkning (ikke engang ømhet i armen). Tante som fikk AZ - lå strekk ut ca 1 uke med feber, smerter, og var så dårlig at hun var redd (dette var før de farlige bivirkningene ble kjent), store blåmerker på armene. Skikkelig skremmende! Anonymkode: 54d3a...eab
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 Var Pfizer vi fikk. Anonymkode: 28d9c...c0a
Illuminatum Skrevet 23. april 2021 #9 Skrevet 23. april 2021 Har bare tatt 1. vaksine (Phizer). Litt vondt rundt stikket og litt "småsyk" første dagen. Følte ur som litt feber
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 Fikk første dose Pfizer denne uka. Øm på armen dagen etter, hadde lett hodepine og følelsen av å "brygge på noe". To dager etter stikket var formen helt normal igen. Anonymkode: 15511...4e4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 Fikk første dose pfizer for noen uker siden, fikk litt vondt i armen i 2 dager og litt trøtt(dog kan det også være bivirkning av medisiner jeg tar, ikke sikker) ellers fin. Anonymkode: f0e1c...d04
Kittykat Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 Jeg fikk første dose med Pfizer på Onsdag og jeg fikk litt vondt i armen dagen etter. Ellers er det ingen andre bivirkninger.
Gjest Linny111 Skrevet 24. april 2021 #13 Skrevet 24. april 2021 Jeg kjenner mange som har fått Pfizer og AZ. Ingen har fått noen reaksjoner unntatt kanskje litt slapphet dagen etter.
RedFox81 Skrevet 24. april 2021 #14 Skrevet 24. april 2021 96 år gamle oldemor fikk Pfazer, to doser. Hun har ikke merket noe ekstra (hun er jo ikke i topp form fra før av da).
Anbefalte innlegg