Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som digger FISH her på KG. Jeg har vel digga Marillion og Fish siden jeg var 14 år. Og nå kommer mannen til Oslo, jeg skal på konserten på Sentrum Scene og gleder meg som en unge :hoppe:

Flere som skal på konsert eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dum Perignon
Skrevet

Kayleigh kom jeg plutselig på at jeg ikke har hørt på mange år. Men nei, jeg skal ikke på konserten, og jeg tror livet mitt går videre likevel.

Uansett; kos deg!

Skrevet

Jeg skal på konsert :hoppe: Gleder meg stort, har vært Marillion-fan siden jeg var 10, men har ikke hørt på dem siden Fish sluttet (nye vokalisten er kjedelig :tristbla: ). Første gang jeg har sett andre jenter som har så mye som hørt om bandet, langt mindre likt dem :klem:

Var på tribute konsert i Glasgow i fjor, et band der har spesialisert seg på "gamle" Marillion (de spilte 2 av de nyere sangene, det var tissepause). På slutten dukket 3 av originalbesetningen opp og spilte på de siste låtene, helt genialt, særlig ettersom det var på en liten pub, så jeg satt 1 meter unna.

Skrevet

På "misplaced childhood" er det en liten passasje

"The sky was bible black in Lyon when I met the Magdalene......"

Jeg er ikke den som forgaper meg i sangtekster i særlig monn; jeg er ikke avhengig av at teksten er god for at jeg skal like en sang........

men den der snutten der gjør at jeg må sette meg........ :)

Milo

Skrevet

Var på begge konsertene. Litt dårlig lyd på Rockefeller. Men på Sentrum ROCKET det bra. Fish (og Marillion) er konge.

Skrevet
På "misplaced childhood" er det en liten passasje

"The sky was bible black in Lyon when I met the Magdalene......"

Milo

Jeg forgaper meg i sangtekster, og husker denne...

Jeg var fan i min ungdom, og synes Marillion er fantastisk, sår og deilig musikk. Men skal ikke på konsert.

Gjest Gjest_white feather_*
Skrevet

Hei fishbitches!!

Kom tilfeldigvis over denne siden og måtte rgistrere meg for å si følgende: Deler denne lidenskapen med dere!! Har vært stor fan av Fish og Marillion siden 12-års alderen.

Så vil jeg bare spørre: Har dere hørt om Misplaced Neigbourhood? Et Marillion tributeband, og et meget bra sådan. De har holdt en del konserter i Oslo allerede. Har dere mulighet må dere virkelig sjekke ut dette bandet :)

white feather

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...