AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Halvparten av kloden har dem mellom beina. Testiklene kan være store, slappe, hårete og svette. Penis stor eller liten. Liker dere jenter og kvinner virkelig slike primitive kroppsdeler? Hva tenkte dere om det gutter har mellom beina på skoletiden og hva tenker dere nå som kvinner på universitet eller jobb? Synes dere det var ekkelt eller liker dere også kjønnsorganer sånn som gutter og menn liker det dere jenter har mellom beina? Dere prøver jo alltid å se så renslig ut, med sminken og fine klær osv. Er det ikke en stor kontrast når dere liker så primitive og naturlige ting som mannlige kjønnsorganer? Anonymkode: 1ec6a...c03
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Jeg husker i skoletiden når guttene kom med perverse sex vitser, reagerte jentene alltid med ting som "øøø, æsj så ekkelt" mens guttene bare lo. Det er rart med tanken på at jentene engang selv var sædceller i testikklene til faren. Guttene var mye mer naturlige på den måten enn jentene. Anonymkode: 1ec6a...c03
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Liker pikken til mannen jeg liker. Alle andre pikker er jeg likegyldig til. Anonymkode: 50ace...2a6 1
Rogadame Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Jeg har aldri , eller kommer aldri ha interessen av å se bilde av en random penis og pung. Jeg er heterofil, har to barn og har sex ca 2-3 ganger i uken. Er kun interessert i å se en erigert penis når jeg skal bruke den , er ellers svært lite opptatt av å drive å se så mye på de ellers.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Utvalgte eksemplarer er strålende til sitt bruk i gitte situasjoner, men jeg er ikke vilt begeistret på generell basis... Anonymkode: c5e36...469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå