AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Når jeg prøver å bruke T-We appen til å se et program får jeg opp beskjed om at jeg kun kan se det programmet når jeg er hjemme. Problemet er at jeg ER hjemme. Jeg er tilkoblet samme nettverk som T-We boks, har god nett-tilgang og ingen problemer med nettet ellers. Hvis jeg logger ut av appen og så logger inn igjen får jeg se programmet, men neste gang jeg åpner appen og vil se et program får jeg beskjed om at jeg ikke er hjemme. Begynner å bli lei av å måtte logge ut og inn hver gang. Appen virket uten problemer for noen måneder tilbake. Jeg har siste oppdatering av appen. Andre som har dette problemet? Vet dere om en løsning? Anonymkode: 683ef...6d9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Ingen som har det samme problemet og som har funnet en løsning? Telenors kundeservice kunne ikke hjelpe stort. Anonymkode: 683ef...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå