Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #1 Del Skrevet 31. august 2005 Hva kan jeg forvente av forandringer med kroppen osv, når jeg slutter på p-pilla om en uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #2 Del Skrevet 31. august 2005 Tja..etter 2 uker merket jeg veldig stor forskjell. Mest i ehem, sexlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. august 2005 #3 Del Skrevet 31. august 2005 Det er jo veldig individuelt. Noen må vente lenge før de får mens og kan oppleve at den varere kortere/lengre enn før, noen merker vektforandringer, at humøret blir bedre, sexlysten kommer tilbake o.l. Selv merket jeg ingenting da jeg sluttet med p-pillen for flere mnd siden, men så hadde jeg ikke nevneverdige bivirkninger da jeg brukte dem heller, og mensen kom tilbake som normalt med en gang (varte litt lengre de to første gangene da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. august 2005 #4 Del Skrevet 31. august 2005 Merka ikke noen særlig forskjell jeg, bortsett fra at menssmertene ble nesten uutholdelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 31. august 2005 #5 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg griner mindre, jeg har fått igjen sexlysta, jeg har fått mere kviser, og langt mer uregelmessig mens (sykluser sålangt: 33 dager, 32, 78 og 20, nå på dag 16 og spent på hvor lang denne blir) Både positive og negative ting altså. Smertne i mensen er overraskende uendra (de ble mye mildere da jeg begynte med pillene, men ikke like ille igjen da jeg slutta) Alle reagerer forskjellig, så det er ikke godt å vite hvordan du reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkeyfairy Skrevet 1. september 2005 #6 Del Skrevet 1. september 2005 Det er jo så individuelt. selv sluttet jeg med p-pillen for ca. 2 måneder siden, og jeg har merket at jeg har blitt i mye bedre humør. Eneste negative må vel være at jeg ikke har beskyttelse hvis noe skulle skje, men nå har jeg jo ikke hatt sex på 5 måneder, så jeg har vel god tid på å begynne på noe annet Tatta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 1. september 2005 #7 Del Skrevet 1. september 2005 Eg fekk kortare og sterkare mens (merkeleg nok), dårlegare hud, litt meir hårvekst faktisk, langt meir sexlyst og glede av sex. Orkar meir kosing og nærkontakt generelt enn før, er ikkje så overfølsom i huda. Humøret er generelt betre, men dei mørke periodane minst like dystre, berre langt sjeldnare og av kortare varighet. Vekta auka masse i begynnelsen, men har no stabilisert seg og gått ned noko igjen, men heldigvis er eg ikkje så tynn som før. Det er stort sett betringar for meg altså, og eg trur det skal litt til før eg begynner på noko hormonpreparat igjen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå