Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man henvender seg for å forsøke å få jobber som kompositør av musikk for filmer, tv-program, dokumentarer o.l?

Virker ikke som slike jobber utlyses liksom... bare lurte på om noen har noen tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo kontakte filmselskap i byen der du bor og rett og slett bare spør. De vil kanskje prøve deg ut dersom de har noe på gang.

Jeg fant jobb til datteren min i arbeidsuka på 2 dager. Sjekket gule sider og et sted var det en utrolig hyggelig mann som ønsket å ha henne. Han holdt på med en dokumentar. Det var den som vises på filmfestivalen i Haugesund nå, "Små kjempers øy" om barnehjemsbarna på Lindøy. Datteren min fikk være med å redigere på data, skrive tekst og var med ut på opptak, delte synspunkter osv. Jeg visste ikke hva det handlet om før nå p.g.a taushetsplikt (som hun holdt altfor godt)

Prøv å ring, sjekk gule sider under film, så spørs det om du treffer med at de har et prosjekt akkurat da.

Skrevet

Tusen takk for tipset :)

Skrevet
Er det noen som vet hvor man henvender seg for å forsøke å få jobber som kompositør

Komponist mener du vel... Ikke for å være pirkete, men viktig å bruke riktig betegnelse når du skal søke på jobb... ;)

Skrevet

lol er det det heter ja :P ... ikke jeg som skal søke skjønner du. Oversatte bare fra engelsk jeg (composer) og trodde det ble kompositør .. lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...