AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Del Skrevet 22. april 2021 Følte meg sykt varm og vondt i korsryggen slik jeg bruker å være ved EL. .. Men ifølge gynekolog var en folikkel 22 mm for 16 dager siden så tenkte at EL har vært allerede.. Tok en hcg test samtidig, og jammen er det ikke antydning til strek også?(ikke tidlig test-varianten) 🤔😅 Kan det slå ut på El test så tidlig eventuelt? Utifra samleie er jeg enten 13dpo eller 8dpo 🤔😅 Anonymkode: 71ac8...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Følte meg sykt varm og vondt i korsryggen slik jeg bruker å være ved EL. .. Men ifølge gynekolog var en folikkel 22 mm for 16 dager siden så tenkte at EL har vært allerede.. Tok en hcg test samtidig, og jammen er det ikke antydning til strek også?(ikke tidlig test-varianten) 🤔😅 Kan det slå ut på El test så tidlig eventuelt? Utifra samleie er jeg enten 13dpo eller 8dpo 🤔😅 Anonymkode: 71ac8...729 Ja eggløsningstest kan slå ut på hCG. Ser ut som du er gravid, gratulerer! 😊 Anonymkode: 59b46...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Del Skrevet 23. april 2021 Eggløsningstesten er negativ, så ville ikke si at den "slår ut" på noe her egentlig. De fleste får en svak teststrek gjennom hele syklusen, det er når teststreken er sterkere enn kontrollstreken at den er positiv. (Dette gir også mening med tanke på at graviditetstesten er svakt positiv. Eggløsningstester kan slå ut på hcg også, men bruker en del lengre tid enn graviditetstester. Om du tok en eggløsningtest om typ en uke ville den sannsynligvis bli positiv også.) Samleie trenger ikke være samme dag som eggløsning for å lede til befruktning, forresten - sædceller kan leve opp til 5 dager mens de venter på egget. Så kan ikke gjette på hvor mange dpo du er ut fra det (men vil tro færre enn 13 siden streken er så svak). Aner ikke hvordan dette henger sammen med det gyn sa, men det ser i alle fall ut som om du er (veldig tidlig) gravid nå! Gratulerer, håper spiren sitter! ❤🤞 Anonymkode: ee5a3...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå