Gå til innhold

Kivat lue/ lue generelt, barn med stort hode

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Lurer på hva størrelse dere har i kivat luer? Sånne vanlige. Har 2 barn, 1 på snart 2, og en på 3. de har like stort hode, og snart 2 åringen har ganske skjevt hode etter feil liggestilling. Det er alltid så vanskelig å finne lue som passer og nå trenger jeg vårluer som ikke er så varme. 

noen som har noen tips til greie luer? Hva merke spiller egentlig ikke noe rolle, men feks de i kivat. Må de ha str 5-10 år da? Siden de er større i hode enn andre barn på dies alder. 

Anonymkode: e1ac2...747

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville fått prøvd de på. Min ble født med hodeomkrets på 39cm og nå som seksåring har han 56cm i hodeomkrets og må bruke voksen størrelse. Ved to års alderen brukte han vel rundt fem år, om jeg husker riktig 

Anonymkode: 2df6a...a96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kivat er små i størrelse. Akkurat solgt Kivat luene vi hadde i str 2-4 år og kjøpt nye i str 3 (5-10-år). De er fortsatt litt store, men bedre det enn at de er for trange. Anbefaler deg å prøve på. 
har også opplevd at luene fra Kivat som er stripete er smalere enn de ensfargede, selv om det er samme størrelsen. 

Anonymkode: a0465...cab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville fått prøvd de på. Min ble født med hodeomkrets på 39cm og nå som seksåring har han 56cm i hodeomkrets og må bruke voksen størrelse. Ved to års alderen brukte han vel rundt fem år, om jeg husker riktig 

Anonymkode: 2df6a...a96

Tror 3 åringen er rundt 54 i str, må sjekke helseboken å se. Men føler og at størrelsen der på hodet blir feil i forhold til luer pga hodet er skjevt 😅 

er litt vanskelig og ta de med å prøve så vil helst bestille på nett. Men får bare prøve og bytte om det blir feil 🙈

Anonymkode: e1ac2...747

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...