AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Er det noen her som har blitt gravide mens de brukte hormonspiral?😅 Jeg har nå hatt hormonspiralen min i litt over ett år, og det er ca to måneder siden jeg hadde mensen sist. Menstruasjonen min har blitt mye mindre etter jeg fikk hormonspiral, og ofte blør jeg kun litt i en dag også er det over. Men! Nå er det 2 måneder siden jeg har sett noe tydelig blod, jeg hadde kun litt lysesrosa utflod i 1 dag for ca 14 dager siden. Er det noe poeng i å kjøpe og ta en graviditetstest? Eller er det mest sannsynlig bare hormonspiralen som står bak de mangelfulle blødningene? Anonymkode: ae631...39c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Det er ikke så uvanlig å miste mensen på spiral, etter det jeg har forstått. Så det er mest sannsynlig det. Men en sjelden gang hender det jo at folk blir gravide på spiral, så for sjelefredens skyld så er det jo bare å ta en test for å avkrefte😊 Anonymkode: 222c2...d7f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 I akkurat samme situasjon. Ble gravid på kobberspiral for et par år siden, tok abort og byttet til hormonspiral (som er hakket sikrere). Så er litt ekstra nervøs ettersom jeg ble gravid tross alle odds. Hormonspiral er vel omtrent det sikreste prevensjonsmidlet du kan bruke. Nå er det lenge siden jeg har hatt blødning, og sist var det også veldig lite. Tok en test idag, og den var negativ. Alle som bruker prevensjon som fjerner eller reduserer menstruasjon, bør ha noen graviditetstester liggende. Kjøp flere, og ta en. Anonymkode: b9d76...62d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Trodde jeg var gravid støtt og stadig med hormonsporal, så det ble mange tester😅 Opplevde flere symptomer og ble stressa av manglende mens. Men ble aldri gravid. Anonymkode: 8c81d...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå