AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Jeg syns alt flyter så i sammen for meg. Fins det noe som er opp og vedtatt på at det ene føles som det og det andre er det? Jeg har aldri følt jeg har begjært noen jeg ikke har hatt følelser for? Er det også en mannegreie? Anonymkode: 0d66a...8cb
Scoops Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Jeg har følt begjør for noen uten å hatt følelser, da var det kun at jeg tente veldig på de og var kun det seksuelle jeg følte matchet, ellers helt tomt. Har og hatt det omvendt, fått følelser med ikke fælt så sterkt begjær. Rotete forklart, men er sånn jeg føler det, jeg er en dame btw. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Glede og felleskap også utenfor sex og flørt Redsel for å miste Framtidsplaner Anonymkode: 84446...640
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Begjær er når en kun tenker at en har lyst å ha sex med vedkommende, følelser da tenker man på hele personen og ikke bare det sex. Er det så vanskelig å forstå da? Anonymkode: ae0bc...b49 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Ja for meg. Er vel litt fucka opp i hodet da. Anonymkode: 0d66a...8cb
Gjest Paramount Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 Jeg har aldri hatt sex med noen uten følelser. Følelser gir begjær, og begjær gir følelser. Slik er det for meg i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 Jeg har vel alltid hatt et snev av følelser for de jeg har følt sterkt begjær for over tid - altså ikke bare ett ons i fylla, liksom. Men er som noen over her sier; ordentlig følelser som i romantiske følelser er mer en «varme» i hjertet/magen, at man ser for seg noe mer enn bare sex. Det kan sies så enkelt som at hvis jeg er «mett» på personen etter sex/når vi våkner sammen, så er det kanskje ikke mye mer enn sex og begjær inne i bildet. Hvis jeg derimot vil henge sammen hele dagen og bare vil være med han hele tiden ... ja, da er det: ♥️ Anonymkode: 8c992...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #8 Skrevet 22. april 2021 For meg kan jeg gjerne begjære noen og ønske dem sterkt og inderlig hele tiden, ikke bare seksuelt, men også de hyggelige bitene med kos og snakk og å henge sammen. Romantiske følelser kommer derimot ikke før etter kanskje 4-5 måneder og utover, hvis jeg ser at det er noe å bygge på. Anonymkode: 364a7...c07 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #9 Skrevet 22. april 2021 Helt normalt at det går for det samme. Selv om de som skiller mellom sex og følelser er høylydte er ikke mange av dem. Anonymkode: 4a2f9...d42 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 For meg går de to i ett. Anonymkode: 1929c...537 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 For meg går de i ett. Anonymkode: 0543b...91f 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 Jeg kan føle sterkt begjær for noen uten å ha følelser eller ville være i et forhold med den personen. Men jeg har også misforstått begjær med følelser og funnet ut i ettertid at det kun var spenning og begjær og ikke følelser med i spillet i etterkant.
EmilieH Skrevet 24. april 2021 #13 Skrevet 24. april 2021 Begjær er sex, følelser er det jeg har for kjæresten min, det stikker mye dypere og jeg får ikke nok av han! Ser for meg foralltid!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #14 Skrevet 26. april 2021 EmilieH skrev (På 24.4.2021 den 16.44): Begjær er sex, følelser er det jeg har for kjæresten min, det stikker mye dypere og jeg får ikke nok av han! Ser for meg foralltid! Enig! Anonymkode: 8afad...edb 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #15 Skrevet 27. april 2021 Lidenskap og begjær er ofte to begrep som beskrives sammen og som ofte blandes. Begjær handler mer om noe som gir deg tenning. Gjerne rent seksuelt og det trenger ikke være lidenskap eller følelser inni bilde. Ved lidenskap er det derimot ofte sterkere følelser inni bilde. Verken lidenskap eller begjær trenger å handle om sex og kan brukes i andre sammenhenger. Men det er oftest i seksuelle sammenhenger vi bruker det mest hos hos. Anonymkode: 09a0f...fae
Hannah80 Skrevet 27. april 2021 #16 Skrevet 27. april 2021 Nei, selvsagt er det ikke en "mannegreie". Jeg trenger overhodet ikke å ha følelser for en person for å kunne begjære henne. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #17 Skrevet 27. april 2021 Begjær kan jeg føle ganske kjapt. Jeg er veldig treg med å utvikle andre følelser. Min mann begjærte jeg veldig i de første månedene, men følelser utover det og at jeg likte ham tok meg rundt et halvt år. Jeg har også opplevd at det er begjær, men ikke utvikler seg følelser utover det. For min del er det en dameting. 😄 Mennene har vært mye kjappere med å utvikle følelser, og jeg har ofte følt meg ufin og følt press på å måtte føle sterkt når de har gitt uttrykk for sterke følelser, før jeg har kommet dit. Veldig kjipt med "Jeg elsker deg!" når man selv ikke er der ennå, og ikke vet om man kommer dit. Jeg har ikke klart å si det tilbake uten å mene det, så det har blitt ubehagelig hver gang menn lå langt foran meg på slikt. Anonymkode: ffc12...b56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå