Gå til innhold

Hvordan bruke bsu penger på hytte uten å tilbakebetale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har full bsu. Jeg har lyst til å kjøpe en hytte som jeg vil delvis bo i. Eier ingenting pr idag. Kan ikke bruke bsu på noe annet enn boligkjøp. Kan jeg f.eks kjøpe meg inn i min mors eiendom med bsuen? Så overfører mamma de tilbake til meg som forskudd på arv? For å unngå å betale tilbake rentene og skattefradraget? Eventuelt noen andre forslag? 

Anonymkode: 11567...5b0

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg kommer ikke til å hjelpe deg med å snyte på skatten. Jeg liker at det finnes veier og sykehus.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (40 minutter siden):

Jeg kommer ikke til å hjelpe deg med å snyte på skatten. Jeg liker at det finnes veier og sykehus.

Du føler ikke det blir dekket i all den skatten man allerede betaler? Vil bare informere at du faktisk ikke kan bestemme hva dine skattepenger skal bli brukt til 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du føler ikke det blir dekket i all den skatten man allerede betaler? Vil bare informere at du faktisk ikke kan bestemme hva dine skattepenger skal bli brukt til 

Neida, men man bestemmer selv om man vil hjelpe folk til å begå skattesvindel 

Anonymkode: 67efb...3e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skattesvindel er noe dritt. Rapportert

Anonymkode: d8ca7...18c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

..........Kan jeg f.eks kjøpe meg inn i min mors eiendom med bsuen? ..........

Det kan du.  Det må selvfølgelig tinglyses som eierbrøk med de kostnader som hører med, det er kanskje ikke så mye.  Hytta, som ikke er regulert som helårsbolig kan du selvsagt ikke bo i hele året.  Formuesverdien av den skattes som sekundærbolig.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samfunnet har mange udekte oppgaver for felleskapet. Selvsagt bestemmer jeg hva skattepengene mine går til. Google valg og stemming. Du peker kanskje på at jeg ALENE ikke kan bestemme hva skattepengene mine skal gå til? Det har du rett i, og det skal vi begge være glade for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...