AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Hei! Jeg skal hjelpe en kompis med flyttevask i helgen, men stekeovnen hans ser virkelig ikke ut i måneskinn. Tipper den aldri har blitt vasket omtrent🤦🏼♀️ Hva er deres best tips for å vaske en skikkelig brent inn, ekkel ovn? Kjerringråd, gode produkter - hit me! Anonymkode: e3a4c...4f7
Flua Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Plumbo ovn og grillrens. Kjøpes på Europris. Jeg har prøvd det meste, ink kjerringråd med eddik, bakepulver og alt det der. Plumbo ovn og grillrens er det beste jeg har prøvd 👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Flua skrev (45 minutter siden): Plumbo ovn og grillrens. Kjøpes på Europris. Jeg har prøvd det meste, ink kjerringråd med eddik, bakepulver og alt det der. Plumbo ovn og grillrens er det beste jeg har prøvd 👍🏻 Supert, takk!! Skal definitivt testes🥳 Anonymkode: e3a4c...4f7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Skrap opp alt som er fastbrent først med et plastredskap, f eks en stekespade, og støvsug det opp. Bruk deretter jif ovn og grill. Anonymkode: 9948b...1da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå