AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Har de siste to dagene hatt litt murringer i magen som kommer og går, ikke noe særlig vondt.. bare kjenner det. Har og litt diaré og i dag morges var utfloden som pleier å være gul, litt brunaktig. Både i morges og nå i sted. er dette vanlig i uke 35 eller kan det være noe på gang? Anonymkode: 3c164...6ba
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Ville fått det sjekket for sikkerhets skyld! Anonymkode: 0c376...103 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Det er så vanskelig å si. Det kan være modningstegn og noe på gang. Men det kan også være vanlig, eller modning selv om det er flere uker igjen til selve fødselen starter. Jeg hadde murringer og vonde kynnere etterfulgt av blod på papiret flere ganger fra ca. uke 30 i andre svangerskap. Jeg ringte føden en gang i uke 34 fordi murringer, kynnere og blødning lignet på det jeg hadde rett før første fødsel startet. Da fikk jeg beskjed om å vente og se om det tok seg opp, siden jeg var kommet til uke 34 ville de ikke stoppe en evt. fødsel. Men det var ut i fra en vurdering av meg og min situasjon, mistenker prematur fødsel på gang, ring heller en gang for mye enn en gang for lite Babyen her kom i uke 40. Anonymkode: 6ed9c...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå