AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Dette lurer jeg på. Jeg har naivt trodd at de fleste kvinner er vel det, vi syns det er greit å arbeide utenfor hjemmet og ha stemmerett, også kvinnene her inne. Jeg trodde også at det er en sannhet, opplest og vedtatt, at kvinner blir undertrykket og sett ned på, også i dag. Men så leser jeg her inne, og det er så masse dårlige holdninger, også blant kvinner. Mange av de som har mest kred som reflekterte og kloke, lirer av seg ting som bare gjør meg trist. Som fornekter at kvinnefiendtlighet finnes, og hevder at vi har samme utgangspunkt i verden. Så! Hør av dere! Gi meg trua tilbake! Anonymkode: a78d7...02e
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Mange av de som har mest kred som reflekterte og kloke, lirer av seg ting som bare gjør meg trist. Som fornekter at kvinnefiendtlighet finnes, og hevder at vi har samme utgangspunkt i verden. Kan ikke si at det er noe jeg har registrert. I hvilke tråder? Jeg er feminist. Anonymkode: cef8c...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå