AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Hva er planen? Anonymkode: 35564...bd6 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 I starten av nedstegningen, i fjor mellom mars og august, la jeg på meg en del, men skjerpet meg og begynte å spise sunt, være aktiv og kjedeshoppet en del fine og kule klær, så har følt meg fin utseendemessig resten av coronatiden. Gikk ned såpass mye at jeg fikk modellkropp, meeeen etter at det ble slutt med kjæresten har jeg trøstespist og gitt blaffen i det meste, så har lagt på meg og føler meg ikke like fin, men forsøker å skjerpe meg... Anonymkode: 0fded...209 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Jeg er kronisk syk, og jeg kommer, som mange andre syke personer, til å fortsette å måtte være hjemme etter at lockdown er over. Det finnes de av oss som ikke får friheten tilbake. Men jeg har i flere år jobbet med å finne ut hva jeg liker å kle meg i når jeg skal pynte meg litt (noe mer enn joggebukser), og jeg har blitt sikrere på hva jeg liker Ikke shoppet så mye, bare et par småting som passer sammen med resten. Jeg har også gått ned i vekt. Ikke fordi det var korona, men fordi det var på tide. Det har vært enklere siden det har vært færre sosiale ting som har skjedd. Ikke ofte jeg er med uansett, men når man først er med så blir det gjerne god mat og drikke. Når det nå skjer kanskje annenhver måned i stedet for hver tredje uke så er det enklere å gå ned i vekt Anonymkode: 89463...fec 3
Ava+, Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Ja, har trent masse masse!!😁 Har ikke vært så mye annet å gjøre på. Gleder meg til å "vise frem" sommerkroppen👌 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Er ikke helt klar for sommeren, men synes jeg er fin uansett. Men er et par kilo mindre enn i fjor, men 7 kg mer enn året før der. 😊 Jeg får se hva jeg rekker. Har bra med bryst og pene ben, så det er ikke krise. Hud og hår er jeg veldig fornøyd med for tiden. Har ikke kjøpt noen klær, som jeg husker, så kul og hipp er jeg ikke. Liker uansett tidløse klær og det har jeg bra med. Anonymkode: 4be71...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 Absolutt ikke. Men det gjør ingenting. Jeg er villig til å kaste meg inn i armene til henimot hvem som helst by now.. Anonymkode: b50aa...7d6 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er kronisk syk, og jeg kommer, som mange andre syke personer, til å fortsette å måtte være hjemme etter at lockdown er over. Det finnes de av oss som ikke får friheten tilbake. Men jeg har i flere år jobbet med å finne ut hva jeg liker å kle meg i når jeg skal pynte meg litt (noe mer enn joggebukser), og jeg har blitt sikrere på hva jeg liker Ikke shoppet så mye, bare et par småting som passer sammen med resten. Jeg har også gått ned i vekt. Ikke fordi det var korona, men fordi det var på tide. Det har vært enklere siden det har vært færre sosiale ting som har skjedd. Ikke ofte jeg er med uansett, men når man først er med så blir det gjerne god mat og drikke. Når det nå skjer kanskje annenhver måned i stedet for hver tredje uke så er det enklere å gå ned i vekt Anonymkode: 89463...fec Du er i hvert fall utrolig mye oftere med på sosiale ting både før koronaen og under den enn jeg noensinne er selv om jeg er helt frisk. Anonymkode: 22a5a...bcc 1
Gjest laPistola Skrevet 22. april 2021 #8 Skrevet 22. april 2021 Jeg er definitivt mindre hot. Har lagt på meg noen kilo, men var slank i utgangspunktet så ingen krise bare mesteparten av klærne passer. Om det skulle bli trangt tar jeg noen uker på keto med periodisk faste. Håret er slitt og jævlig, tar en tur til frisøren når jeg får klarsignal om at permitteringen nærmer seg slutt/ er slutt. Tenker jeg tar noen runder i solarium før sommeren. Tar vel en dag med hjemmespa.. manikyr, pedikyr, ansiktsmaske, farging av vipper og bryn osv før det åpner . Er absolutt ikke klar for og vise meg fram i all min prakt, men vet at jeg blir det, så stresser ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #9 Skrevet 22. april 2021 Jeg har tatt bukplastikk under pandemien, så i sommer blir det bikini 😄 Anonymkode: 412aa...c68 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #10 Skrevet 22. april 2021 Nei, det vil jeg ikke si. Småfeit. Har brukt perioden på å kose meg med masse snacks. Anonymkode: 0a45c...77a 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #11 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det vil jeg ikke si. Småfeit. Har brukt perioden på å kose meg med masse snacks. Anonymkode: 0a45c...77a Samme her! Anonymkode: ddcdd...971 1
GammelKaktus Skrevet 22. april 2021 #12 Skrevet 22. april 2021 Nei, det må nok større katastrofer til enn en pandemi for å gjøre meg til noe som ligner på "hot". Så jeg skal fortsette å skremme folk tilbake til lockdown. 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #13 Skrevet 22. april 2021 Har trent mye og hatt masse tid til skikkelig hudpleie og hårpleie (vasket sjelden, ikke varmebehandling). Planen er nå og ta en skikkelig bra klipp for langt hår og litt gyldne striper. Og botox i sinnarynka og ørlite restylane i leppene. Har kjøpt nye klær og sko, tatt meg råd til kvalitetsting da jeg ikke bruker særlig mye penger. Har ikke sett så bra ut på maaaange år og gleder meg til å få litt brunfarge og vise frem min glow up. Er forresten 52 år. Anonymkode: a1c42...287 3
Snabeltann Skrevet 22. april 2021 #14 Skrevet 22. april 2021 Lockdown? Her ble det visselig åpnet i fjor vår... ikke vært stengt etter det.🤔 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #15 Skrevet 22. april 2021 Nei, nei, nei og nei 😂😂 joggedress hele dagen, treningssenter har vært stengt, skogen for mørk i vinter til at jeg har turt å jogge om kvelden og håret har jeg ikke gjort noe med siden mai i fjor. Øyenbryns trenger en sjau og. er knapt utafor døra, så gidder ikke bruke tid og penger på sånt nå Anonymkode: ee3b6...64f 1
Elysian Skrevet 22. april 2021 #16 Skrevet 22. april 2021 Tja, har gått ned 7-8 kg, begynt å trene, fått ny sveis og funnet tilbake til min gode, gamle klesstil. Føler meg til tider bedre/freshere, men samtidig så føler jeg at jeg har tilegnet meg noen egenskaper som jeg ikke nødvendigvis er så stolt av (blitt mer rastløs og utålmodig).
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #17 Skrevet 22. april 2021 Jeg har blitt slankere og sterkere takket være trening. Så jeg er fornøyd! Men sliter med å finne kule klær. Anonymkode: 84226...90b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #18 Skrevet 22. april 2021 Jeg er noenlunde lik som før. Bare eldre. 1 år eldre faktisk 😂 Anonymkode: 2feca...0f1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #19 Skrevet 22. april 2021 Jeg "viser meg frem" hver eneste dag. Det har ikke vært nedstenging her. Anonymkode: d858d...d49 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #20 Skrevet 22. april 2021 Jeg har blitt gravid og skal føde i juli 😂 så føler ikke jeg stråler, og er absolutt ikke blitt hottere 😂 Anonymkode: 55833...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå