Gå til innhold

Hvordan fikk barnefaren vite at du var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av temaet "original måte....", og lurer på hvordan dere fortalte barnefaren at han skulle bli pappa? Var han der da dere testet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mina - ikke pålogget
Skrevet

Jepp, vi ville være sammen om dette. Vi var begge like spente - og satt i koma i lang tid etterpå. Vi diskuterte fargen og svakhet/styrke på streken - og så lo og gråt vi litt. En opplevelse jeg er glad vi hadde sammen.

Vi ønsket oss det veldig, men fikk sjokk begge to - over hva som var skjedd.

Kan ikke gi råd til andre om dette - ville bare fortelle hva som var riktig for oss.

:kgblunk:

Skrevet

Vi kvinner får vite det ganske rått og brutalt, og jeg valgte å ikke "bake inn" virkeligheten for barnefaren. Så nøyaktig 2 sekunder etter at strekene kom frem på testen, så ropte jeg: "Se her'a!!!!!"

Nå er ikke vi så veldig romantisk av oss, men barnet er bare såååååå velkomment til oss allikevel!!

-35+1-

Skrevet

Jeg kom rett inn til ham i sengen og spurte: "Hva i all verden betyr dette?"

Hadde nemlig så svak strek i "riktig utført" vinduet på den første av tre tester. Han bare gliste han!

Kunne uansett ikke tenkt meg å gjøre noe nummer ut av fortellingen, synes det er koseligst å bare si det rett ut så fort som mulig, og så hoppe opp og ned i glede sammen.

:D

Skrevet

Jeg hadde hatt muntelig eksamen, siste avdeling på jussen. Klarte ikke å svare på noen ting. Hodet var helt tåkete.

Så kjøpte jeg en test. Mens sambo lagde en god middag, med levende lys, så tok jeg testen på badet (uten at han visste det).

Han ba meg sette seg, for maten var ferdig. Og samtidig åpnet han en flaske rødvin. "Den der må du nok drikke alene" sa jeg og smilte. Da skjønte han det, og ble så glad at han måtte felle noen tårer.

(Vi hadde en spontanabort ca 6 mnd. før. Så han var jo klar over at vi "ga litt blaffen", men at det skulle komme så fort etter studiene hadde han vel ikke tenkt noe særlig over.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...