AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg sluttet på p-piller 4.april og fikk bortfallsblødning 8-11.april. Fra mandag har jeg fått økende murring i mage og korsrygg, og i dag er det like kraftig som det pleier å være under «mensen» på p-pillene. Siden det kun er 14 dager siden bortfallsblødningens debut, regner jeg med at det ikke er min vanlige menstruasjon som kommer helt enda. Vi har hoppet av i svingen i tiden etter 4.april, men skulle jeg være gravid er det vel altfor tidlig å merke symptomer. Har dere noen tanker om hva murringene i magen og korsryggen skyldes? 🤨 Anonymkode: 05b48...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg sluttet på p-piller 4.april og fikk bortfallsblødning 8-11.april. Fra mandag har jeg fått økende murring i mage og korsrygg, og i dag er det like kraftig som det pleier å være under «mensen» på p-pillene. Siden det kun er 14 dager siden bortfallsblødningens debut, regner jeg med at det ikke er min vanlige menstruasjon som kommer helt enda. Vi har hoppet av i svingen i tiden etter 4.april, men skulle jeg være gravid er det vel altfor tidlig å merke symptomer. Har dere noen tanker om hva murringene i magen og korsryggen skyldes? 🤨 Anonymkode: 05b48...c6b Jeg hadde mye murringer de første 1-2 mnd etter at jeg sluttet på pillen 😊 va nok bare systemet som «våknet» igjen Anonymkode: c9d4a...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Del Skrevet 24. april 2021 Takk for svar 😊 Flere som har lignende eller andre erfaringer å dele? Anonymkode: 05b48...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå