AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Hej! Jeg har det siste året tatt permisjon fra studiene, da jeg over tid var så deprimert at jeg ikke lenger klarte å gjøre noe fornuftig. Vet enda ikke om jeg er okei nok til å dra tilbake. Klarer meg ok i jobb, det er mer det å fokusere og ev dersom det er oppmøte (det sosiale) som øker angstnivåene mine betraktelig. Og at jeg i perioder bare ikke klarer å gjøre det ekstra som krever på et studie. Så har per nå fullført to år på et ingeniørstudie, men vet ikke om det er riktig å gå tilbake til høsten. Redd for å få mer studielån og ikke bestå, samt at jeg er usikker på om dette jeg VIL. Det siste året har jeg hatt mange forskjellige jobber. Den siste er i en butikk, hvor jeg etter 2 måneder ble "forfremmet" til butikksjef. Så har nå den høyeste lønna jeg noen gang har hatt, men vil si at 195 ikke er sånn veldig mye? Husker jeg snakka med en som hadde fullført studiet jeg gikk, som hvis man regna på det hadde rundt 1200 i timen. Daa vil det nok lønne seg å dra tilbake til studiene. Men jeg føler jeg er veldig flink til å sette meg inn i ting og jobbe meg oppover - det jeg da lurer på er om det fortsatt er mulig å gjøre det? Føler alle sier om dagen at man MÅ ha utdanning, men får samtidig inntrykket av at det er mange jobber hvor det strengt talt ikke hadde vært nødvendig.. Anonymkode: 06588...da0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Jeg tjener 700.000 kroner og har ikke fullført videregående skole en gang. Jeg er 19 år og jobber som systemutvikler i privat sektor. Anonymkode: 8a8d8...552 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 1200kr i timen er over 2millioner i årslønn. Det er ikke mange ingeniører som har. Anonymkode: cfabd...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå