AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Kjæresten er en fin person til tross for at hun kan være litt vel pessimistisk, men jeg føler meg fanget når jeg er i forhold. Samtidig vil jeg ha et barn til. Anonymkode: 963dc...bbc
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Hva er problemet? vil hun ikke ha (flere) barn? kan hun ikke? Du kan: Få barn med henne Være utro og få barn med andre Gå ifra henne og få barn med andre Første alternativet er nok det beste. Kommer an på deg/dere og forholdet, lite info... Anonymkode: e8b07...ae2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Hvis du føler deg fanget i forhold, bør du selvsagt drite i flere barn med noen som helst for du er ikke egnet som far. Anonymkode: 31ba3...bae 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Hvor mange barn har dere? Har hun sagt at hun ikke vil ha fler? Anonymkode: 69c5e...fbb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Og hva mener du med "finnes det andre løsninger for menn"? Anonymkode: 69c5e...fbb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du føler deg fanget i forhold, bør du selvsagt drite i flere barn med noen som helst for du er ikke egnet som far. Anonymkode: 31ba3...bae Jeg er ikke fanget med barna AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er problemet? vil hun ikke ha (flere) barn? kan hun ikke? Du kan: Få barn med henne Være utro og få barn med andre Gå ifra henne og få barn med andre Første alternativet er nok det beste. Kommer an på deg/dere og forholdet, lite info... Anonymkode: e8b07...ae2 Jeg er redd andre vil vente lenge med å få barn. Jeg tror ikke jeg kommer til å ha det fint med andre damer heller. Jeg vil bare bo alene med barna😬 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og hva mener du med "finnes det andre løsninger for menn"? Anonymkode: 69c5e...fbb Surrogatmor er dyrt Anonymkode: 963dc...bbc
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke jeg kommer til å ha det fint med andre damer heller. Jeg vil bare bo alene med barna Surrogatmor er dyrt Anonymkode: 963dc...bbc Du får heller svindle kjæresten din, da, og forlate henne etter fødsel. Anonymkode: 5c9e6...7e0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #8 Skrevet 22. april 2021 Finnes ingen god løsning her da tror jeg, da du ikke ser ut til å skjønne definisjonen av surrogatmor. Hvis du på en eller annen måte får barn, og har dem alene, er det like gale for barna som alle alenemødre der ute. Manglende rollemodell av mor i dette tilfelle. Hvis du bor med en som du mener er en dårlig mor for barna dine kan du finne en annen. Hvis du ikke tror du klarer leve fint med andre damer mangler du nok viljen som trengs for å gjøre det best mulig for barna dine til å begynne med. Anonymkode: e8b07...ae2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå