Gjest inte Skrevet 31. august 2005 #1 Skrevet 31. august 2005 Hei! Jeg bruker mye skjørt, knelange, ev ankellange. På sommeren bruker jeg helt bare sko, og om vinteren støvletter. Men føler vi er i ferd med å komme i en slags mellom periode nå. - litt for kaldt med helt bare sko, men føler samtidig det er litt for tidlig å gå med svarte høye støvletter. Så hva slags sko kan jeg kjøpe meg?? Kan lege til at jeg har kraftige legger, er 170cm så alt for høye heler er uaktuelt og har en stil som ikke er forenelig med joggesko. Kom med noen tips
Gjest inte Skrevet 31. august 2005 #2 Skrevet 31. august 2005 Ja, her ble det mange skrivefeil...Gikk litt fort
vixen Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Jeg synes ikke det er for tidlig til å gå med støvletter. Kjøp noen som ikke er høye og svarte. -viXen-
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #4 Skrevet 31. august 2005 Hvorfor er alt for høye hæler utelukket fordi du er 170? Jeg er 172, og går med høøøøye hæler hele tiden. Kan forstå at folk ikke vil ha høye hæler fordi de ikke synes det er behagelig, men ikke fordi man blir for høy, ikke hvis man bare er 170.
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #5 Skrevet 31. august 2005 Det er jo såpass kaldt nå (iallefall der jeg bor..) så jeg bruker gjerne høye støvletter til skjørt. ...Og jeg er 176 cm, og bruker høye hæler
Mrs. K Skrevet 31. august 2005 #6 Skrevet 31. august 2005 Der er jo masse fine støvletter nå. Du kan jo godt med høye hæler for det om du har kraftige legger ;-) Hilsen Trille, 180 cm høy, går med høye hæler
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #7 Skrevet 31. august 2005 Bor du i Oslo bør du vente med støvlettene..er jo kjempevarmt. Men skjønner problemet ditt, har ofte samme problem selv. Kjøp lave sko? Sånne pene bianco-aktige?
Gjest inte Skrevet 31. august 2005 #8 Skrevet 31. august 2005 Ok, kom feil ut. Flott med høye jenter, dog siden jeg er kraftig vil jeg ikke se så innmari stor ut...
Gjest lillelou Skrevet 31. august 2005 #9 Skrevet 31. august 2005 På jenter som er litt kraftige er det faktisk ofte finere med sko med hæl ,enn uten. Det gjør at man får litt "strekk" og virker høyere og slankere.
FrøkenJuliet Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Hei! Bruk støvletter så mye du vil! Det passer faktisk hele året. Bruker støvletter med høye hæler selv, er 172.
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2005 #11 Skrevet 2. september 2005 Jeg bruker sko og leggvarmere eller støvletter til skjørt på denne årstiden.
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2005 #12 Skrevet 2. september 2005 På jenter som er litt kraftige er det faktisk ofte finere med sko med hæl ,enn uten. Det gjør at man får litt "strekk" og virker høyere og slankere. ← I totally agree on that one!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå