pantyhoselover Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Jeg er blitt ferska mens jeg runka både på hotell av stuepike flere ganger, og hjemme av vaskedama. Litt forskjellige reaksjoner. Noen andre her som er bitt tatt på fersken? Noen gode historier? 1
Scoops Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Ingen gode historier men har blitt ferska 3 ganger som jeg kommer på nå. En gang i bil, en gang var vi på toalettet på ett utested, men glemte å låse døren. Reaksjonene fra de som så oss var litt forskjellige, men mest flau, jeg brydde meg ikke så veldig 😊 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Jeg og samboer holdt på, inne på soverommet. Plutselig er det to fremmende i stua vår. De skulle besøke den forrige som leide der, og hadde ikke fått med seg at hun var flyttet. De var ganske flaue. Hun sa det var noe av det mest pinlige hun hadde gjort. Anonymkode: 103f1...06d 3
Gjest Smeltemann Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Ja opptil flere ganger, men vi var vel vitende om at det kunne skje. Var værst for de som oppdaget oss.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 En gang kom storesøstra min inn på soverommet mitt når jeg hadde kjærestebesøk. Dette var da jeg bodde hjemme. Ham hadde kuken sin inni meg. Forstår ikke henne, som ikke tenkte at da vil en ha privatliv. Begynte å låse døra etter dette😆 Anonymkode: 103f1...06d 3
pantyhoselover Skrevet 23. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2021 Hadde akkurat kommet ut av dusjen, var skikkelig kåt og alle var ute av huset. Begynte å ta litt på utstyret, og ble stiv som en påle. Kunne ikke la vært, og begynte å runke skikkelig der jeg sto på badet. Det jeg ikke var klar over var at vaskehjelpen var kommet mens jeg var i dusjen. Hun trodde også hun var alene, og gikk plutselig rett inn på badet! Der sto jeg med pikken i hånda! Det var så stiv at den var helt blå, og jeg dro... Dama inn på badet med blikket rett frem, og plutselig snur hun seg mot meg og sier "oj, unnskyld!" før hun snur og skynder seg ut. Det var bare å gjøre seg ferdig, få på seg noe klær og gå ut og unnskylde seg. Hun bare smilte pent, og det ble aldri noe mer enn denne ene episoden. Frekk episode å tenke tilbake på...
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Jeg ble ferska av min mamma da jeg var 17. Hun kom hjem før tiden og jeg stønnet så at jeg ikke hørte hun kom. Der lå jeg med agurken langt inn i rumpa. Første gang jeg prøvde noe i rumpa og det var så sjukt digg. Jeg var så nære en super orgasme og klarte ikke stanse, jeg bare fortsatte til en helvetes orgasme feide over meg. Klarte ikke å beherske meg, et langt skrik kom i det orgasmen kom. Himmelfallen ble hun stående å se på. fysøren så flau jeg var🙈🙈 Gutt 18 Anonymkode: e2e50...0b6 3
Bamseklemmer Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 (endret) Jeg og ei knulldokke ble fersket i kjellerleiligheten til en kompis... Oppå fryseboksen til leietakeren... Han var ikke værre enn at ha sa vi måtte rope når vi var ferdige... Han kom jo ned senere på kvelden, og drakk karsk sammen med oss på forspillet. Sist jeg ble fersket var av ho exsvigermo i campingvogna, "oiij" sa hun bare... Jeg har vel fersket andre mere enn jeg selv er blitt fersket. På countryfestivalen sjer jo det ganske ofte både bak en busk, nede ved elva eller bak toaletthuset til Kåja... Endret 23. april 2021 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #9 Skrevet 23. april 2021 On 4/22/2021 at 2:08 PM, pantyhoselover said: Jeg er blitt ferska mens jeg runka både på hotell av stuepike flere ganger, og hjemme av vaskedama. Litt forskjellige reaksjoner. Noen andre her som er bitt tatt på fersken? Noen gode historier? Tror ikke noe på at du ble fersket. Du skulle vært anmeldt for blotting. Ei i nær familie jobbet på hotell og det skjer støtt og stadig at noen gjester "arrangerer" at de blir fersket enten om de sitter sideveis til med hodetelefoner på og "hørte ikke at det kom noen" eller at de kommer ut av dusjen og prøver på å få dodøra vidt gap med en klønete "sleng" på håndkledet som passer på å vise hele stasen heller enn å gjøre den tildekkingen som alle normale folk ville gjort. Og at du poster de episodene her under seksualitet og vil ha flere "gode historier" og fokus på reaksjonene til de du gjorde dette mot bekrefter jo dette. Anonymkode: 6067b...9c4 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror ikke noe på at du ble fersket. Du skulle vært anmeldt for blotting. Ei i nær familie jobbet på hotell og det skjer støtt og stadig at noen gjester "arrangerer" at de blir fersket enten om de sitter sideveis til med hodetelefoner på og "hørte ikke at det kom noen" eller at de kommer ut av dusjen og prøver på å få dodøra vidt gap med en klønete "sleng" på håndkledet som passer på å vise hele stasen heller enn å gjøre den tildekkingen som alle normale folk ville gjort. Og at du poster de episodene her under seksualitet og vil ha flere "gode historier" og fokus på reaksjonene til de du gjorde dette mot bekrefter jo dette. Anonymkode: 6067b...9c4 Tror det er vanskelig å få noen dømt for blotting på hotellrommet som en leier. Anonymkode: 4dffd...1d7
Gjest irkan90 Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 Jepp. Roomien på videregående braste inn døra mens jeg og kjæresten holdt på, uten dyne. Jeg hadde glemt å henge slips på dørhåndtaket. Han var en dypt katolsk gutt og ble helt satt ut, stakkars. Tok en alvorsprat med meg etterpå. Det ble liksom ikke den samme stemninga etter det.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #12 Skrevet 23. april 2021 pantyhoselover skrev (På 22.4.2021 den 14.08): Jeg er blitt ferska mens jeg runka både på hotell av stuepike flere ganger, og hjemme av vaskedama. Litt forskjellige reaksjoner. Noen andre her som er bitt tatt på fersken? Noen gode historier? Sa de noe? Eller låste de opp døren mens du runket. Kan hende av og til : D Anonymkode: 6bc29...dee
sicario Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 Ble ferska en gang da jeg fortsatt bodde hjemme hos modern og fadern, en gang av nabo da vi hadde sex på verandaen, Og en gang av en tilfeldig da vi hadde sex i en bil.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #14 Skrevet 23. april 2021 Ja, av tenåringen vår, hadde aldri trodd h#n skulle komme brasene inn kl 08.00 en søndag morgen Anonymkode: 1cc7b...53f 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #15 Skrevet 23. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Tror det er vanskelig å få noen dømt for blotting på hotellrommet som en leier. Anonymkode: 4dffd...1d7 Ja, det er også vanskelig å få noen dømt for voldtekt. Det er vanskelig å få en person dømt for seksuell trakassering. What's your point? Å iscenesette blotting ovenfor en ikke samtykkende person er ulovlig selv om det så skulle dreiet seg om en gjest i ditt eget hjem. Fremdeles vanskelig å få dømt. At det er vanskelig å få noen dømt endrer ikke på at han gjorde noe ulovlig mot en ikke-samtykkende tredjepart og skulle blitt dømt. Anonymkode: 6067b...9c4
Bamseklemmer Skrevet 23. april 2021 #16 Skrevet 23. april 2021 Nå kom jeg på den gangen jeg var i 6 års alderen... Jeg hørte mamma skrek noe forferdelig... så jeg sprang inn på soverommet og la meg i ved siden av henne, jeg ville gi ho trøst for at hun var lei seg. Ho lå alene🙈 1
pantyhoselover Skrevet 24. april 2021 Forfatter #17 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tror ikke noe på at du ble fersket. Du skulle vært anmeldt for blotting. Ei i nær familie jobbet på hotell og det skjer støtt og stadig at noen gjester "arrangerer" at de blir fersket enten om de sitter sideveis til med hodetelefoner på og "hørte ikke at det kom noen" eller at de kommer ut av dusjen og prøver på å få dodøra vidt gap med en klønete "sleng" på håndkledet som passer på å vise hele stasen heller enn å gjøre den tildekkingen som alle normale folk ville gjort. Og at du poster de episodene her under seksualitet og vil ha flere "gode historier" og fokus på reaksjonene til de du gjorde dette mot bekrefter jo dette. Anonymkode: 6067b...9c4 Jeg har annet å gjøre enn å ligge og runke i en hotellseng i håp om å bli fersket, men med mange reisedøgn i jobbsammenheng er det vanskelig å unngå. Å bli fersket 2-3 ganger ila. 10-15 år er vel neppe å definere som blotting.
Gjest Alterego666 Skrevet 24. april 2021 #18 Skrevet 24. april 2021 Har blitt fersket i skogen og på et svaberg. Første gangen var midt på stien under en løpetur. Da var det bare å trekke buksene opp og løpe raskt videre. Siste gangen var jeg kommet så langt at jeg måtte avslutte. Gamlingen som kom gående så på uten å si et ord og gikk rolig videre da vi var ferdige.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #19 Skrevet 24. april 2021 On 4/22/2021 at 3:48 PM, AnonymBruker said: En gang kom storesøstra min inn på soverommet mitt når jeg hadde kjærestebesøk. Dette var da jeg bodde hjemme. Ham hadde kuken sin inni meg. Forstår ikke henne, som ikke tenkte at da vil en ha privatliv. Begynte å låse døra etter dette😆 Anonymkode: 103f1...06d Forstår ikke deg! Som ikke låste døra først. Anonymkode: 85848...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå