Gå til innhold

Skal treffe hans beste venner for første gang og er skikkelig nervøs.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nettopp blitt samboer og skal treffe samboers venner for første gang i morgen. 
Har ikke truffet de tidligere pga. corona og andre årsaker. 
Jeg er veldig omgjengelig og lett å bli kjent med, men jeg er skikkelig nervøs for å treffe dette venneparet. Kanskje det har noe med at hun er bestevenninne med samboers ekskone? 
De er fra biker miljø og jeg er mer fra litt sånn rocke/musikk miljø. Eneste vi har felles er musikk smak. Husker han fra ungdommen, at han var sånn superkjekk biker dude 😆
Pleier aldri å være nervøs for å treffe nye mennesker og syntes stort sett det er kjempegøy, men denne gangen er jeg bare nervøs. Redd de skal bare snakke om fortiden og jeg sitter der som et mehe uten å si noe som helst. Herregud, hva gjør jeg, skjønner ikke hvorfor jeg er slik nå? Var til og med jeg som tok iniativ til å invitere de hit, men nå angrer jeg nesten litt 😵Mest lyst å bare drikke ei flaske rødvin før de kommer, men har heldigvis fornuft nok til å skjønne at det ikke er noe sjakktrekk 😁Hjelp....

Anonymkode: 10244...1ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åå, så spennende 😊 Det er jo en fin mulighet til å lære mer om kjæresten din, hvordan han var. Skjønner at du kjenner på usikkerhet men han har jo valgt å være sammen med deg 😍 Naturlig å være nervøs når det er noen du gjerne vil gjøre et godt inntrykk på. Tenker også at det er fint at det er du som har tatt initiativ, det viser at du verdsetter vennskap og synes det er viktig å bli kjent med vennene hans. Det ville gjort meg vennlig innstilt hvis det var jeg som skulle treffe deg for første gang.

Anonymkode: 781d5...fe9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åå, så spennende 😊 Det er jo en fin mulighet til å lære mer om kjæresten din, hvordan han var. Skjønner at du kjenner på usikkerhet men han har jo valgt å være sammen med deg 😍 Naturlig å være nervøs når det er noen du gjerne vil gjøre et godt inntrykk på. Tenker også at det er fint at det er du som har tatt initiativ, det viser at du verdsetter vennskap og synes det er viktig å bli kjent med vennene hans. Det ville gjort meg vennlig innstilt hvis det var jeg som skulle treffe deg for første gang.

Anonymkode: 781d5...fe9

Puh...takk 😍Jeg vet ikke om de vet at det er jeg som har tatt iniativ, men håper de forstår at jeg har lyst å treffe de. Det var samboer som ringte de. 

Skrevet

Skjønner godt du er litt nervøs, med tanke på at hun er bestevenninna til eks kona. Tenker du at «alt» du sier og hvordan du oppfører deg vil gå videre? 
Kjenner du eks kona og hva slags forhold har samboeren din til henne? 
Mitt råd er: Bare vær deg selv og ta et glass rødvin før de kommer ☺️

AnonymBruker
Skrevet
Teflonhjernen skrev (9 timer siden):

Skjønner godt du er litt nervøs, med tanke på at hun er bestevenninna til eks kona. Tenker du at «alt» du sier og hvordan du oppfører deg vil gå videre? 
Kjenner du eks kona og hva slags forhold har samboeren din til henne? 
Mitt råd er: Bare vær deg selv og ta et glass rødvin før de kommer ☺️

TS her! 
Ja, tenker jo det selvfølgelig. Jeg har kun truffet eks kona en gang og da var hun ikke særlig hyggelig mot meg for å si det slik. 
Hans forhold til ekskona vet jeg ikke så mye om dessverre. Han sier han er lei henne, men jeg vet ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...