Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle sier det blir bedre ved 3 mnd da tarmsystemet er mer modent. Vår baby er snart 4 mnd og skriker mye. Hun svelger mye luft og raper/fiser hele døgnet. Mye luftsmerter.

Helsesøster og lege sier det er normalt og at tarmene etterhvert vil håndtere luften bedre. Tungebånd er skjekket, melkefritt mme er prøvd ut, kiropraktor, minifom, semperdråper.. Alle triks i boka er prøvd ut. Når blir det bedre? Erfaringer?

Anonymkode: 51d72...5d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper du får svar her 😊

Anonymkode: 1a33a...a32

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss ble det bedre da barnet var litt over 2 år. Vi prøvde alt mulig, ingenting funket. Gråting hele nettene

Anonymkode: 8449d...2c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra nå og utover bør det gradvis bli lettere. 

Anonymkode: b48f8...005

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Vår hadde vondt i magen, skrek flere timer i strekk. Barnet vridde på seg å gråt. Når mannen kom hjem gråt både jeg og barnet. 

Vi gikk til osteopat. Vet ikke om det hjalp. Han masserte magen og visste oss forskjellige øvelser. Men det gikk over til slutt heldigvis. Tror barnet Var rundt 6- 8 mnd da.

Anonymkode: b518f...92c

Skrevet

Av egen erfaring vil jeg si at det graaaadvis blir bedre, med litt tilbakefall nå og da. Det er hvertfall ikke til å forvente at babyen endrer seg som ved et knappetrykk. Min gutt gikk på medisiner som gjorde at han slet med tarmene til en god stund etter vi startet med fast føde. Det kan være forskjellige ting som påvirker forskjellige babyer også. Bare vær tålmodig. Det som er så kult med så små babyer er at ting endrer seg egentlig ganske raskt, men akkurat når man står i det tunge så føles det som en evighet. Det kan hende du ser tilbake på denne perioden som bare et svakt minne en vakker dag. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det allergi, selv med melkefri diett. Måtte over på neocate erstatning for at det skulle bli bra. Fikk en helt annen unge og utviklingen gikk rett opp! 

Jeg ville bedd fastlege om å henvise til barnelege. 

Anonymkode: 9c397...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...