Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 mnd.. 

Jeg vet han har hatt en del jenter før meg.. Og jeg har ikke hatt så mange.. Siste jeg lå med før kjæresten var for 8 mnd siden.. 

Jeg gikk igjennom en medisinsk abort pga medisiner jeg går på.. 

Så fikk jeg vite at klamydia testen var positiv.. 

Da brøt helvete løs med at jeg fikk infeksjon i livmora og måtte igjennom 2 medisinske aborter.. Fortsatt ikke bra.. 

Han begynte å fortelle at han hadde hatt sex på jobb altså når jeg sa at testen var positiv prøvde han beskylde meg først.. 

Så brøt han ut med ja kult å dra på jobb å si at noen her har muligens klamydia.. Så skylder han på at kontoret er jo stort og det er mange mennesker der... 

og det hørtes ut som han har vært med MANGE før meg.. Han kalte seg selv for en loverboy.. 

Men blir lei seg når folk har kaldt han for fuckboy.. 

Han har ocd og angst.. 

Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.. Har begynt å miste litt trua på at han er trofast da jeg vet om 2 han har vært sammen med.. Jeg aner ikke hva jeg skal tro.. 

Kan noen hjelpe meg, hva skal jeg tro?

Anonymkode: b114a...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger vel ikke tro så mye når du har håndfaste bevis? Løp!

• Liker 10
Skrevet

Du lurer på om han er trofast? Den klamydiaen kan han jo ha hatt i månedsvis (og spredd godt rundt seg....) før han ble sammen med deg. Umulig å vite. Og ja, han må fortelle det til alle han har hatt sex med siden forrige gang han testet seg for kjønnssykdommer (hvis han noen gang har vært så ansvarlig at han har gjort det, da?)

Det er altså vanskelig å si om han har vært utro eller om han har hatt sykdommen siden før han traff deg. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du skal ta skoa fatt også løper du, og aldri mer se deg tilbake. Ser bare masse 🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 87e93...26e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Romilo skrev (2 minutter siden):

Du trenger vel ikke tro så mye når du har håndfaste bevis? Løp!

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Vi bor sammen.. Det er en annen historie.. Men ja han under her sier jo det kan ha vært der lenge før han møtte meg... Han ville også at jeg skulle slutte å snakke med andre gutter

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Du lurer på om han er trofast? Den klamydiaen kan han jo ha hatt i månedsvis (og spredd godt rundt seg....) før han ble sammen med deg. Umulig å vite. Og ja, han må fortelle det til alle han har hatt sex med siden forrige gang han testet seg for kjønnssykdommer (hvis han noen gang har vært så ansvarlig at han har gjort det, da?)

Det er altså vanskelig å si om han har vært utro eller om han har hatt sykdommen siden før han traff deg. 

Ja det er akkurat det.. Han er jo på jobb ofte.. Nå den siste mnd har han vært på hjemmekontor.. 

Jeg vet ikke er bare sååå usikker når jeg brått nå får vite at han har hatt sex på jobb... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker du skal ta skoa fatt også løper du, og aldri mer se deg tilbake. Ser bare masse 🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 87e93...26e

🙄 Skulle ønske jeg kunne finne en som kunne elske meg... 

AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp sånne gutter dere bør holde dere unna! Hvorfor innlede et forhold med en som er/har vært fuckboy? Sånne gutter kan brukes som venner, eller for en natt. Hadde jenter forstått dette hadde dere sluppet sårede følelser og utroskap. Finn dere en ordentlig snill mann, som ikke har ligget rundt.

Anonymkode: eeb68...b9a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dere har vært sammen i 3 måneder... Klart dere kan ha fått klamydiaen før dette...? Hvorfor tror du at han har vært utro?

Anonymkode: 930b8...4ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er kontrollerende, men han vil vel ikke kontrolleres selv?

Vil du bo sammen med dette her som nå har smitta deg? 

Anonymkode: 2b05e...462

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🙄 Skulle ønske jeg kunne finne en som kunne elske meg... 

Dårlig idé å være sammen med en kun for å kjenne på kjærlighet. Finn heller en som matcher deg bedre i verdier og verdighet. Den rette finnes der ute, ikke stress, han kommer når du minst aner det 😊

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er nettopp sånne gutter dere bør holde dere unna! Hvorfor innlede et forhold med en som er/har vært fuckboy? Sånne gutter kan brukes som venner, eller for en natt. Hadde jenter forstått dette hadde dere sluppet sårede følelser og utroskap. Finn dere en ordentlig snill mann, som ikke har ligget rundt.

Jeg trodde ikke han var fuckboy.. Men ja ser jo nå at han er det🙄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere har vært sammen i 3 måneder... Klart dere kan ha fått klamydiaen før dette...? Hvorfor tror du at han har vært utro?

Anonymkode: 930b8...4ac

Ja, det kan hende.. Nei han begynte å forklare hvem folk var på en dårlig måte.. Jeg har lyst på et liv med han... Ellers hadde jeg aldri flyttet sammen med han.. Men han sa aldri dette her og viste ikke så mye flagg før jeg fant ut om testen og den dårlige forklaringen.. 

AnonymBruker
Skrevet

Han er kontrollerende, men han vil vel ikke kontrolleres selv?

Vil du bo sammen med dette her som nå har smitta deg? 

Anonymkode: 2b05e...462

Han gjorde gjerne det samme sa han.. Da han bare ville ha et liv med meg.. 

Jeg er veldig privat av meg så det gjør ikke noe for meg.. 

Men ja er som de over sier at det kan ha blitt dratt med fra før av.. 

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig idé å være sammen med en kun for å kjenne på kjærlighet. Finn heller en som matcher deg bedre i verdier og verdighet. Den rette finnes der ute, ikke stress, han kommer når du minst aner det 😊

Var rett og slett kjærlighet ved første blikk vi var sååå like.. Men alikavel ikke... Trodde faktisk han her var den rette... Hadde det på følelsen 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal ha ubeskyttet sex og VET at han har vært med mange før deg, hvorfor i alle dager testet dere dere ikke før dere gikk så langt som å ha ubeskyttet sex?

Og en annen ting jeg stusser på med hi, dere har bare vært sammen 3 mnd, allerede bor sammen og blitt gravide 3 ganger??

Anonymkode: 73888...a41

• Liker 8
Skrevet

3mnd sammen og dere bor sammen? Og han begynner å be deg om å slutte å snakke med andre gutter mens han har seg med halve kontoret (eller i det minste en) og gir deg klamydia, som han først skylder på deg for?

Na-na-na-narsissist-sosio-psycho-løøøøøøøp!

Denne "kjærligheten" ender bare i hat, han kan ikke noe annet her i livet enn å tenke på seg selv og skade andre.

Du kommer til å ende opp knust i tusen biter, du kommer til å ende opp isolert, usikker, gråtende i en pøl, du kommer til å ende opp så forvirret at du ikke lengre har egne tanker -han vil begynne å bestemme nemlig. Pass deg kjære deg, pass deg!!!! 

Ring venner og fortell alt!!! Få hjelp!!! Flytt eller få han ut av huset!! Og ikke vent, ikke vent -vær så snill!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal ha ubeskyttet sex og VET at han har vært med mange før deg, hvorfor i alle dager testet dere dere ikke før dere gikk så langt som å ha ubeskyttet sex?

Og en annen ting jeg stusser på med hi, dere har bare vært sammen 3 mnd, allerede bor sammen og blitt gravide 3 ganger??

Tipper heller ut i fra forklaringen at det er slik at den første medisinske aborten gikk skeis pga. Klamydia og da må man ta en til for å få ut alt. Jeg har selv tatt abort medisinsk hvor jeg måtte dra inn å få kirurgisk utskrapning fordi ikke alt kom ut. 

Anonymkode: d5cbd...060

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tipper heller ut i fra forklaringen at det er slik at den første medisinske aborten gikk skeis pga. Klamydia og da må man ta en til for å få ut alt. Jeg har selv tatt abort medisinsk hvor jeg måtte dra inn å få kirurgisk utskrapning fordi ikke alt kom ut. 

Ååja, jeg kan ingenting om det så det kan sikkert stemme. Jeg regna bare med at når det stod at hun først hadde 1 medisinsk abort og så 2 til etterpå, på grunn av klamydia, at det da er tre forskjellige tilfeller🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Ååja, jeg kan ingenting om det så det kan sikkert stemme. Jeg regna bare med at når det stod at hun først hadde 1 medisinsk abort og så 2 til etterpå, på grunn av klamydia, at det da er tre forskjellige tilfeller🤷🏻‍♀️

Nei, det er jo bra det da, at ikke alle har erfaring med abort. Til sammen to aborter leser jeg det som, der den første gikk skeis. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...