AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Jeg har litt følelser for to menn ... 🤧 Usikker på dem begge. Han ene har jeg ikke kontakt med akkurat nå, uten å røpe for mye. ser du noe her? Anonymkode: 1b667...b51
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Har du en fortid med en av disse mennene? Anonymkode: 63b1a...d9f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du en fortid med en av disse mennene? Anonymkode: 63b1a...d9f Begge.. Anonymkode: 964ff...a01
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Begge.. Anonymkode: 964ff...a01 Jeg er nybegynner, men trakk noen kort for deg, og det kom veldig tydelig opp at det var noen fra fortiden du vil gjenforenes med snart om du velger det. Noe tyder på at det kan være personen du ikke har så mye kontakt med akkurat nå. Resultatet av gjenforeningen var litt utydelig, om det var noe som kom til vare eller ikke. Skuffelser, blir ikke helt som du/dere tenkte. Det kan være større muligheter hvis du velger bort fortiden. Anonymkode: 63b1a...d9f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er nybegynner, men trakk noen kort for deg, og det kom veldig tydelig opp at det var noen fra fortiden du vil gjenforenes med snart om du velger det. Noe tyder på at det kan være personen du ikke har så mye kontakt med akkurat nå. Resultatet av gjenforeningen var litt utydelig, om det var noe som kom til vare eller ikke. Skuffelser, blir ikke helt som du/dere tenkte. Det kan være større muligheter hvis du velger bort fortiden. Anonymkode: 63b1a...d9f Tusen takk! Setter stor pris på det Jeg har tenkt tanken selv... så vi får se om det stemmer. Jeg skal oppdatere deg. Per nå er jeg usikker på alt, fordi jeg har kommet i kontakt med en annen - fra enda lenger tilbake i tid. Av ulike grunner jeg veldig skeptisk til ham, men samtidig ikke... det skal ikke være lett! Ts Anonymkode: 72dd5...aab
Gjest Airman Skrevet 22. april 2021 #8 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har litt følelser for to menn ... 🤧 Usikker på dem begge. Han ene har jeg ikke kontakt med akkurat nå, uten å røpe for mye. ser du noe her? Anonymkode: 1b667...b51 Nei, så jeg skal ikke komme med standardsvaret, en gammel mann som har bodd her for lenge siden og som ikke liker det nye, dessverre 😔
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #9 Skrevet 22. april 2021 Airman skrev (6 minutter siden): Nei, så jeg skal ikke komme med standardsvaret, en gammel mann som har bodd her for lenge siden og som ikke liker det nye, dessverre 😔 Hæ? Kan du utdype? Ingen av dem er gamle, og hvis han ikke liker det nye... så hvorfor være pågående? 😅 ts Anonymkode: 72dd5...aab
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 13.32): Jeg er nybegynner, men trakk noen kort for deg, og det kom veldig tydelig opp at det var noen fra fortiden du vil gjenforenes med snart om du velger det. Noe tyder på at det kan være personen du ikke har så mye kontakt med akkurat nå. Resultatet av gjenforeningen var litt utydelig, om det var noe som kom til vare eller ikke. Skuffelser, blir ikke helt som du/dere tenkte. Det kan være større muligheter hvis du velger bort fortiden. Anonymkode: 63b1a...d9f Hei😊 Har du lyst å trekke et kort på meg også? Hadde blitt veldig glad! Lurer på kjærligheten, møter jeg en mann som blir en trygg og god kjæreste? Er singel nå. Anonymkode: fd223...b2c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei😊 Har du lyst å trekke et kort på meg også? Hadde blitt veldig glad! Lurer på kjærligheten, møter jeg en mann som blir en trygg og god kjæreste? Er singel nå. Anonymkode: fd223...b2c Er du veldig travel om dagen? Anonymkode: 63b1a...d9f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 Hei! Må mase litt! Om noen kan trekke et kort for meg/ se hva "N" føler for meg? ☺️ Håper ikke det ble frekt. Anonymkode: 2d44e...819
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #13 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du veldig travel om dagen? Anonymkode: 63b1a...d9f Ikke i det hele tatt, mindre travel enn noen gang😊 Ser du noe om kjærlighet? Anonymkode: fd223...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå