Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt følelser for to menn ... 🤧  Usikker på dem begge. Han ene har jeg ikke kontakt med akkurat nå, uten å røpe for mye.

ser du noe her? 

Anonymkode: 1b667...b51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du en fortid med en av disse mennene?

Anonymkode: 63b1a...d9f

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 9c6fa...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du en fortid med en av disse mennene?

Begge..

Anonymkode: 964ff...a01

AnonymBruker
Skrevet

- Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Begge..

Jeg er nybegynner, men trakk noen kort for deg, og det kom veldig tydelig opp at det var noen fra fortiden du vil gjenforenes med snart om du velger det. Noe tyder på at det kan være personen du ikke har så mye kontakt med akkurat nå. Resultatet av gjenforeningen var litt utydelig, om det var noe som kom til vare eller ikke. Skuffelser, blir ikke helt som du/dere tenkte. Det kan være større muligheter hvis du velger bort fortiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er nybegynner, men trakk noen kort for deg, og det kom veldig tydelig opp at det var noen fra fortiden du vil gjenforenes med snart om du velger det. Noe tyder på at det kan være personen du ikke har så mye kontakt med akkurat nå. Resultatet av gjenforeningen var litt utydelig, om det var noe som kom til vare eller ikke. Skuffelser, blir ikke helt som du/dere tenkte. Det kan være større muligheter hvis du velger bort fortiden. 

Tusen takk! Setter stor pris på det :) Jeg har tenkt tanken selv... så vi får se om det stemmer. Jeg skal oppdatere deg.

Per nå er jeg usikker på alt, fordi jeg har kommet i kontakt med en annen - fra enda lenger tilbake i tid. Av ulike grunner jeg veldig skeptisk til ham, men samtidig ikke... det skal ikke være lett!

Ts

Anonymkode: 72dd5...aab

Gjest Airman
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har litt følelser for to menn ... 🤧  Usikker på dem begge. Han ene har jeg ikke kontakt med akkurat nå, uten å røpe for mye.

ser du noe her? 

Anonymkode: 1b667...b51

Nei, så jeg skal ikke komme med standardsvaret, en gammel mann som har bodd her for lenge siden og som ikke liker det nye, dessverre 😔

AnonymBruker
Skrevet
Airman skrev (6 minutter siden):

Nei, så jeg skal ikke komme med standardsvaret, en gammel mann som har bodd her for lenge siden og som ikke liker det nye, dessverre 😔

Hæ? Kan du utdype?

Ingen av dem er gamle, og hvis han ikke liker det nye... så hvorfor være pågående? 😅

ts

Anonymkode: 72dd5...aab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 13.32):

Hei😊 Har du lyst å trekke et kort på meg også? Hadde blitt veldig glad! Lurer på kjærligheten, møter jeg en mann som blir en trygg og god kjæreste? Er singel nå.

Anonymkode: fd223...b2c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei😊 Har du lyst å trekke et kort på meg også? Hadde blitt veldig glad! Lurer på kjærligheten, møter jeg en mann som blir en trygg og god kjæreste? Er singel nå.

Er du veldig travel om dagen? 

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :hallo:

Må mase litt! Om noen kan trekke et kort for meg/ se hva "N" føler for meg? ☺️ 

Håper ikke det ble frekt.

Anonymkode: 2d44e...819

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du veldig travel om dagen? 

Ikke i det hele tatt, mindre travel enn noen gang😊 Ser du noe om kjærlighet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...