Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt følelser for to menn ... 🤧  Usikker på dem begge. Han ene har jeg ikke kontakt med akkurat nå, uten å røpe for mye.

ser du noe her? 

Anonymkode: 1b667...b51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du en fortid med en av disse mennene?

Anonymkode: 63b1a...d9f

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 9c6fa...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du en fortid med en av disse mennene?

Begge..

Anonymkode: 964ff...a01

AnonymBruker
Skrevet

- Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Begge..

Jeg er nybegynner, men trakk noen kort for deg, og det kom veldig tydelig opp at det var noen fra fortiden du vil gjenforenes med snart om du velger det. Noe tyder på at det kan være personen du ikke har så mye kontakt med akkurat nå. Resultatet av gjenforeningen var litt utydelig, om det var noe som kom til vare eller ikke. Skuffelser, blir ikke helt som du/dere tenkte. Det kan være større muligheter hvis du velger bort fortiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er nybegynner, men trakk noen kort for deg, og det kom veldig tydelig opp at det var noen fra fortiden du vil gjenforenes med snart om du velger det. Noe tyder på at det kan være personen du ikke har så mye kontakt med akkurat nå. Resultatet av gjenforeningen var litt utydelig, om det var noe som kom til vare eller ikke. Skuffelser, blir ikke helt som du/dere tenkte. Det kan være større muligheter hvis du velger bort fortiden. 

Tusen takk! Setter stor pris på det :) Jeg har tenkt tanken selv... så vi får se om det stemmer. Jeg skal oppdatere deg.

Per nå er jeg usikker på alt, fordi jeg har kommet i kontakt med en annen - fra enda lenger tilbake i tid. Av ulike grunner jeg veldig skeptisk til ham, men samtidig ikke... det skal ikke være lett!

Ts

Anonymkode: 72dd5...aab

Gjest Airman
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):