AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Jeg har litt følelser for to menn ... 🤧 Usikker på dem begge. Han ene har jeg ikke kontakt med akkurat nå, uten å røpe for mye. ser du noe her? Anonymkode: 1b667...b51
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Har du en fortid med en av disse mennene? Anonymkode: 63b1a...d9f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du en fortid med en av disse mennene? Anonymkode: 63b1a...d9f Begge.. Anonymkode: 964ff...a01
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Begge.. Anonymkode: 964ff...a01 Jeg er nybegynner, men trakk noen kort for deg, og det kom veldig tydelig opp at det var noen fra fortiden du vil gjenforenes med snart om du velger det. Noe tyder på at det kan være personen du ikke har så mye kontakt med akkurat nå. Resultatet av gjenforeningen var litt utydelig, om det var noe som kom til vare eller ikke. Skuffelser, blir ikke helt som du/dere tenkte. Det kan være større muligheter hvis du velger bort fortiden. Anonymkode: 63b1a...d9f