Gå til innhold

Har du somme og vinter dyne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du både sommer og vinterdyne? Når bytter dere til sommer og vinterdyne? Eller bruker du den samme dyna året rundt?

Anonymkode: a4bff...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når bytter dere til vinter og sommer dyne?

Ser det er skrivefeil i overskriften da men men.

Anonymkode: a4bff...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egne vinter og sommerdyner ja. Tynn dundyne om sommeren,

Bytter når det ikke er frostnetter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundyne året rundt 😊 Ligger mer ved siden av dyna på sommeren 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Samme dyne året rundt, men på de varmeste dagene ligger jeg bare med et dynetrekk..  Jeg har i tillegg en vektdyne på 9 kg som jeg bruker når jeg har mye angst og dårlig søvn, funker fett😁 den brukes også året rundt.

Anonymkode: 1f91c...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sommer og vinterdyne. Sommerdynen er det beste kjøpet ever! Er så deilig på de varmeste nettene 😄 Bruker nok dundynen en stund til, da jeg er en frysepinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Dyna er varm på vinteren, forholdsvis sval på sommeren. Er det for varmt bruker jeg ikke dyne, kun trekket.

Anonymkode: 975e9...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Føsleguri

Jeg har både sommer- og vinterdyna. Begge ligger oppredd i sengen og på vår/høst bytter jeg litt fram og tilbake avhengig av temperaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, bruker en tynn sommerdyne hele året.

Jeg har varmeovner, varmepumpe, vedovn og gulvvarme i leiligheten, så det er alltid omtrent ~19 grader på soverommet selv om det er iskaldt ute. Trenger derfor ikke ei tjukk vinterdyne.

Soverommet ligger slik at det aldri blir for varmt om sommeren heller, så trenger ikke å bruke bare dynetrekk slik jeg har gjort i tidligere boliger når det var varmt.

Anonymkode: a8ca5...c6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Samme dyne hele året,men på sommeren ligger dyna som regel ved siden av mye av natten.

Anonymkode: 4b2f5...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Bruker dundyne hele året. Bytter som regel i oktober og april. 

Anonymkode: 39831...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykk dundyne om vinteren og tynn dundyne om sommeren. Byttet skjer dog ikke på en bestemt dato, men når nattetemperaturen tilsier det. I fjor brukte vi f.eks. sommerdyne nesten frem til jul, men så vidt jeg husker var vinterdyna innom på en gjestevisitt et par uker i juli også 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tjukk vinterdyne og veldig tynn sommerdyne. Har ikke en fast dato jeg bytter på. Bytter når det blir for ubehagelig med vinterdyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Ja, sommer og vinter. I normalår ville jeg hatt sommerdyne nå, men det er fortsatt iskaldt i år, så termodyne, tykke tubesokker og genser hver natt fortsatt. 

Anonymkode: c5bd1...1ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...