AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 mnd.. Jeg vet han har hatt en del jenter før meg.. Og jeg har ikke hatt så mange.. Siste jeg lå med før kjæresten var for 8 mnd siden.. Jeg gikk igjennom en medisinsk abort pga medisiner jeg går på.. Så fikk jeg vite at klamydia testen var positiv.. Da brøt helvete løs med at jeg fikk infeksjon i livmora og måtte igjennom 2 medisinske aborter.. Fortsatt ikke bra.. Han begynte å fortelle at han hadde hatt sex på jobb altså når jeg sa at testen var positiv prøvde han beskylde meg først.. Så brøt han ut med ja kult å dra på jobb å si at noen her har muligens klamydia.. Så skylder han på at kontoret er jo stort og det er mange mennesker der... og det hørtes ut som han har vært med MANGE før meg.. Han kalte seg selv for en loverboy.. Men blir lei seg når folk har kaldt han for fuckboy.. Han har ocd og angst.. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.. Har begynt å miste litt trua på at han er trofast da jeg vet om 2 han har vært sammen med.. Jeg aner ikke hva jeg skal tro.. Kan noen hjelpe meg, hva skal jeg tro? Er han til å stole på? Anonymkode: ab560...029
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Testet dere ikke før ny sexpartner? Eller lurer du på om han har vært utro? Anonymkode: db15d...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå