Gå til innhold

Jentenavn på O som passer til Oline

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes veldig mange av de foreslåtte navna er veldig like, og ligner for mye på Oline (som jeg antar er barnets søster?). Prøv å si "Oline og Othilie" eller Oline og Ovidie", det blir potensielt mye snubling, og mange vil gå i surr på hvem som heter hva siden navna er så like. 

Hvis du absolutt må ha et annet navn på O, ville jeg gått for et uten i og e, fordi disse navna lett vil bli blanda med Oline, siden alle vokalene er like. 

Jeg foreslår Oda, Olaug eller Olga.

Anonymkode: 2efd5...012

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synes veldig mange av de foreslåtte navna er veldig like, og ligner for mye på Oline (som jeg antar er barnets søster?). Prøv å si "Oline og Othilie" eller Oline og Ovidie", det blir potensielt mye snubling, og mange vil gå i surr på hvem som heter hva siden navna er så like. 

Hvis du absolutt må ha et annet navn på O, ville jeg gått for et uten i og e, fordi disse navna lett vil bli blanda med Oline, siden alle vokalene er like. 

Jeg foreslår Oda, Olaug eller Olga.

Stemmer det. Jeg liker Oda, Oline, Omelia og av en eller annen grunn Odessa, haha. Vi har en liten Oliver og så.. vurderer vel gi opp o-trenden men 🤣

Anonymkode: c8a95...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har gått i surr med Oliver og Oline og forøvrig, stakkars gutten heter ofte oliverineeeeee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stemmer det. Jeg liker Oda, Oline, Omelia og av en eller annen grunn Odessa, haha. Vi har en liten Oliver og så.. vurderer vel gi opp o-trenden men 🤣

Hvis dere har både Oline og Oliver ville jeg definitivt gått bort fra noe med i, i alle fall. Ville valgt Oda, dersom du vil fortsette o-trenden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes definitivt Oda er det beste alternativet her. :) Alternativt Olea/Olava, men det kan bli litt likt de navnene du allerede har.

Du kan jo la deg inspirere av Svanesjøen og gå for Odette? 

Anonymkode: d729e...d38

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Omo skrev (7 minutter siden):

Olava er nydelig! 

Er det fineste 😊

Anonymkode: 30481...1ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...