Belima Skrevet 24. april 2021 #41 Del Skrevet 24. april 2021 Olinda eller Olava? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #42 Del Skrevet 24. april 2021 Synes veldig mange av de foreslåtte navna er veldig like, og ligner for mye på Oline (som jeg antar er barnets søster?). Prøv å si "Oline og Othilie" eller Oline og Ovidie", det blir potensielt mye snubling, og mange vil gå i surr på hvem som heter hva siden navna er så like. Hvis du absolutt må ha et annet navn på O, ville jeg gått for et uten i og e, fordi disse navna lett vil bli blanda med Oline, siden alle vokalene er like. Jeg foreslår Oda, Olaug eller Olga. Anonymkode: 2efd5...012 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #43 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes veldig mange av de foreslåtte navna er veldig like, og ligner for mye på Oline (som jeg antar er barnets søster?). Prøv å si "Oline og Othilie" eller Oline og Ovidie", det blir potensielt mye snubling, og mange vil gå i surr på hvem som heter hva siden navna er så like. Hvis du absolutt må ha et annet navn på O, ville jeg gått for et uten i og e, fordi disse navna lett vil bli blanda med Oline, siden alle vokalene er like. Jeg foreslår Oda, Olaug eller Olga. Anonymkode: 2efd5...012 Stemmer det. Jeg liker Oda, Oline, Omelia og av en eller annen grunn Odessa, haha. Vi har en liten Oliver og så.. vurderer vel gi opp o-trenden men 🤣 Anonymkode: c8a95...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #44 Del Skrevet 24. april 2021 Har gått i surr med Oliver og Oline og forøvrig, stakkars gutten heter ofte oliverineeeeee Anonymkode: c8a95...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #45 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer det. Jeg liker Oda, Oline, Omelia og av en eller annen grunn Odessa, haha. Vi har en liten Oliver og så.. vurderer vel gi opp o-trenden men 🤣 Anonymkode: c8a95...088 Hvis dere har både Oline og Oliver ville jeg definitivt gått bort fra noe med i, i alle fall. Ville valgt Oda, dersom du vil fortsette o-trenden. Anonymkode: 2efd5...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #46 Del Skrevet 24. april 2021 Othalie Anonymkode: 84479...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #47 Del Skrevet 24. april 2021 Synes definitivt Oda er det beste alternativet her. Alternativt Olea/Olava, men det kan bli litt likt de navnene du allerede har. Du kan jo la deg inspirere av Svanesjøen og gå for Odette? Anonymkode: d729e...d38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 24. april 2021 #48 Del Skrevet 24. april 2021 Olava er nydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #49 Del Skrevet 24. april 2021 Omo skrev (7 minutter siden): Olava er nydelig! Er det fineste 😊 Anonymkode: 30481...1ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #50 Del Skrevet 25. april 2021 Onomatopoetikon Anonymkode: 573df...88d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #51 Del Skrevet 26. april 2021 Olava, Odette, Osiris Anonymkode: bb9ba...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå