AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 protenrik melk, er denne sunn? Ser den står i romtemp på butikker.. Anonymkode: ed72a...6bd
sstinemor Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 (endret) Relativt "snille" ingredienser. Den er bare tappet på en spesiell måte - og defor kan den stå i romtemp. Men sykt dyr. Drikk vanlig melk, og spis et egg ved, vil jeg si er sunnere. Ihvertfall for økonomien. Endret 22. april 2021 av sstinemor
Diamant20 Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Jeg synes den er god (bruker den med sjokoladesmak😋) og fin til å få i seg nok proteiner. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Er jo ikke noe problem å få i seg nok protein ved å bruke vanlig melk og spise egg, bønner, linser, kjøtt, fisk, nøtter, andre meieriprodukter til måltider. Så det er vel egentlig bare bortkastede penger med mindre du sliter veldig med å få i deg mat eller er underernært. Anonymkode: 0164a...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Om den er sunn kommer an på kostholdet ditt ellers det da. Det er totalen som teller, ikke enkeltmatvarer. Anonymkode: e6ff7...a8e
Ugresset Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 (endret) Jeg har byttet den ut med vanlig melk i latten min. Den blir overraskende bra, lett varmet opp og steamet med en billig melkeskummer. WOW, luftig og myk! Den med sjokolade syns jeg blir for dyr, da bruker jeg heller proteinpulver. Håper virkelig disse er kommet for å bli! Endret 22. april 2021 av Ugresset
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 Sunt eller ikke avhenger nå litt av inntaket ellers i løpet av dagen, MEN den er dritgod! Den med kakaosmak går ned på høykant her. Prismessig, syns jeg den er verdt det. Men jeg drikker den når jeg har lyst på noe søtt og godt og den dekker junkfoodsuget mitt fint Anonymkode: e7af1...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #8 Skrevet 22. april 2021 Jeg drikker YT proteinshake nesten hver dag Anonymkode: c7b50...a9a
Diamant20 Skrevet 22. april 2021 #9 Skrevet 22. april 2021 Ugresset skrev (9 timer siden): Jeg har byttet den ut med vanlig melk i latten min. Den blir overraskende bra, lett varmet opp og steamet med en billig melkeskummer. WOW, luftig og myk! Den med sjokolade syns jeg blir for dyr, da bruker jeg heller proteinpulver. Håper virkelig disse er kommet for å bli! Den med sjokoladesmak er vel bare noen få kroner dyrere da...
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #10 Skrevet 22. april 2021 er den mer fyldig enn vanlig melk? Anonymkode: ed72a...6bd
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 sstinemor skrev (22 timer siden): Relativt "snille" ingredienser. Den er bare tappet på en spesiell måte - og defor kan den stå i romtemp. Men sykt dyr. Drikk vanlig melk, og spis et egg ved, vil jeg si er sunnere. Ihvertfall for økonomien. Oi det var dyrt, betalte 16 og noe på coop extra for noen dager siden, tror det var -25% Har ikke fått smakt den enda da..... Anonymkode: 5535a...945
Diamant20 Skrevet 23. april 2021 #12 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Oi det var dyrt, betalte 16 og noe på coop extra for noen dager siden, tror det var -25% Har ikke fått smakt den enda da..... Anonymkode: 5535a...945 For den store på 1L?
Ugresset Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 (endret) Diamant20 skrev (14 timer siden): Den med sjokoladesmak er vel bare noen få kroner dyrere da... Det stemmer det, men jeg får ikke like mye ut av den som den naturelle. Den naturelle smaker som vanlig melk, men gir mer protein enn vanlig melk, derfor liker jeg å bruke denne nå. Den med sjokolade kan ikke brukes like variert med mindre man vil ha sjokoladesmak på alt. For min del kan jeg da liksågodt bruke proteinpulver med sjokoladesmak som er mye billigere. Tror dog. jeg var litt i febertåka da jeg svarte for jeg svarte jo absolutt ikke på det Ts spurte om. Jeg mener den er sunn. Sunnere enn vanlig melk fordi den har et høyere proteininnhold, men samme kalorimengde som lettmelk. Sånn, da fikk jeg svart på Ts sitt spørsmål også 🙈😂 Endret 23. april 2021 av Ugresset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå