AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Hei! Kona mi har bursdag snart, og jeg er helt i villrede om hva jeg skal kjøpe til henne. Hun har ikke sagt noe hun ønsker seg, så jeg trenger tips. Vet hun har kjøpt ny telefon til meg, og vil gjerne kjøpe noe til tilsvarende pris. Budsjettet mitt er på mellom oss 2000 og 3000 kr. Har tenkt litt på noe vi kan gjøre sammen bare vi to. Vi har to barn, fulle jobber og hverdagen går i ett. Kunne kanskje tenkt å kjøpt et opphold på SPA hotell eller noe, men er ikke det fryktelig dyrt. I hvertfall vil jeg gjerne kjøpe en opplevelse vi kan gjøre sammen. Noen tips fra kvinnene her? Anonymkode: 4f30e...e19
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Barnevakt, hotellovenatting (trenger jo ikke være så langt unna), med middag sammen på kvelden, kanskje kino, men aller helst bare tid sammen på hotellrommet😊 Hadde jeg satt pris på fra min mann i alle fall! Sleng gjerne inn noe egenpleie om det er noe igjen på budsjettet👍 Anonymkode: 60ace...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Jeg synes det er gøy å finne spennende overnattinger på airbnb. Et år måtte vi ro til en liten holme vi hadde helt for oss selv, der det stod ei enkel hytte. I fjor ble det en lignende tretopphytte med en hel glassvegg og fantastisk utsikt. Anonymkode: 78180...854 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Pia Sofia skrev (4 timer siden): The Well, når det åpner. Har hørt om det. Hvordan er prisene der? Anonymkode: 4f30e...e19
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har hørt om det. Hvordan er prisene der? Anonymkode: 4f30e...e19 Alt står på nettsidene deres 😉 Anonymkode: bf0cc...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 Hotellnatt med middag og vin. barnevakt ordner du Anonymkode: cfb3d...9ab
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #8 Skrevet 22. april 2021 Hvis overnatting på hotell er utenfor ditt budsjett vil jeg tro hun blir nesten like glad hvis du sender barna til besteforeldre/annen trygg barnevakt, sånn at dere har huset for dere selv og kan slappe av hele kvelden og får sovet gjennom hele natten. Og så kan du f.eks. kjøpe noe massasjeolje og en ekstra god vin? Anonymkode: cac11...987 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå