AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Jeg vurderer å kjøpe en slik regndress til min 3-åring. Noen som kan fortelle om kvaliteten er bra? Har tidligere hatt regntøy fra Lindex og Lindberg og vært fornøyd med det. Anonymkode: 6b2eb...c64
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Litt på siden av det du spør om, men jeg ville styrt unna foret regntøy! Anonymkode: fbd8e...219 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Litt på siden av det du spør om, men jeg ville styrt unna foret regntøy! Anonymkode: fbd8e...219 Hvorfor det? del gjerne dine erfaringer. Vi bor i Bergen, så her er regntøyet hyppig i bruk hele året. Det er ofte surt og kaldt også og da synes vi foret regntøy har vært ypperlig. Supplerer med ull eller fleece som mellomlag om det er skikkelig kaldt. Når det blir varmere i været bruker vi softshelldress. ts Anonymkode: 6b2eb...c64
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Den er klam å gå med. Ikke verdt pengene. Anonymkode: 12f72...f09
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den er klam å gå med. Ikke verdt pengene. Anonymkode: 12f72...f09 Ikke verdt pengene? Dette merket har noen av de rimeligste regndressene man får kjøpt, så ingenting i mot prisen på merker som f.eks. Kattnakken. Ts Anonymkode: 6b2eb...c64 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 Min eneste erfaring med petite cherie er at klærne er veldig små i størrelse. Anonymkode: 714b3...231 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke verdt pengene? Dette merket har noen av de rimeligste regndressene man får kjøpt, så ingenting i mot prisen på merker som f.eks. Kattnakken. Ts Anonymkode: 6b2eb...c64 Ikke tenk på det, jeg tror det er høyst geografisk avhengig, om man trenger eller ikke trenger, foret regndress. Bor selv på Østlandet og har heller aldri skjønt behovet for forete regntøy - men det er fordi når det først regner her, så er det for varmt å gå med foret dress, og når det er kaldt, så trenger man ikke regndress. Bortsett fra november-desember 2020, da hadde vi Trondheim-vær! 😂 eneste, jeg tenker om du kjøper heldress, har du kanskje fortsatt behov og bruk for bare regnbukse, i tillegg. Anonymkode: 415dd...830 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #8 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor det? del gjerne dine erfaringer. Vi bor i Bergen, så her er regntøyet hyppig i bruk hele året. Det er ofte surt og kaldt også og da synes vi foret regntøy har vært ypperlig. Supplerer med ull eller fleece som mellomlag om det er skikkelig kaldt. Når det blir varmere i været bruker vi softshelldress. ts Anonymkode: 6b2eb...c64 Min erfaring er at det bruker en evighet på å tørke, og når barnet først blir våt på innsiden nederst på foten (noe min aktive gutt fort blir), så kryper vannet oppover i foret slik at de blir våtere enn de blir i vanlig regntøy. Opplever også at det er klammere enn regntøy med ull/fleece som mellomlag. Til mitt barn fungerer det i alle fall dårlig. Barnehagen her sier også at de foretrekker uforet av de samme grunnene 😊 Men det er jo en smakssak selvfølgelig. Vi bor også i Bergen forresten 😊 Anonymkode: fbd8e...219 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #9 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke verdt pengene? Dette merket har noen av de rimeligste regndressene man får kjøpt, så ingenting i mot prisen på merker som f.eks. Kattnakken. Ts Anonymkode: 6b2eb...c64 Lav pris hjelper lite når dressen er såpass ubrukelig som den er. Anonymkode: 12f72...f09
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #10 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lav pris hjelper lite når dressen er såpass ubrukelig som den er. Anonymkode: 12f72...f09 Men jeg går ut fra du ønsker en begrunnelse, TS, og det skal du selvsagt få. Dressen mistet en trykknapp før ungen overhodet hadde brukt den, så jeg måtte reparere den før den overhodet hadde blitt tatt i bruk. Den ble brukt en håndfull ganger, og fra barnehagen fikk vi tilbakemelding om at den var veldig klam. Det merket vi selvsagt selv også, så vi kjøpte en foret regndress på sparkjøp i stedet, som var mye mer behagelig. Ingen klager, verken fra barn eller barnehage, og trykknappene sitter fast. Anonymkode: 12f72...f09 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #11 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men jeg går ut fra du ønsker en begrunnelse, TS, og det skal du selvsagt få. Dressen mistet en trykknapp før ungen overhodet hadde brukt den, så jeg måtte reparere den før den overhodet hadde blitt tatt i bruk. Den ble brukt en håndfull ganger, og fra barnehagen fikk vi tilbakemelding om at den var veldig klam. Det merket vi selvsagt selv også, så vi kjøpte en foret regndress på sparkjøp i stedet, som var mye mer behagelig. Ingen klager, verken fra barn eller barnehage, og trykknappene sitter fast. Anonymkode: 12f72...f09 Ok, det var greit å vite. Takk for svar 😊 ts Anonymkode: 6b2eb...c64
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #12 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ok, det var greit å vite. Takk for svar 😊 ts Anonymkode: 6b2eb...c64 Vi kjøpte uforet sett fra samme merke, og disse klærne er vi fornøyd med. 😊 Anonymkode: 12f72...f09
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #13 Skrevet 22. april 2021 Jeg er fornøyd med det forede settet vi har fra merket. Synes det er god nok kvalitet til prisen. Har et kaldt barn som ikke alltid fikk på seg fleece under regntøy, så sånn sett var det praktisk. Enig i at det bruker litt tid på å tørke, men hvis det vrenges går det raskere. Ingen problemer med knapper eller annet, så det varierer vel. Anonymkode: 54a9b...c73
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #14 Skrevet 22. april 2021 Veldig fornøyd, det ble MYE brukt iløpet av den våte vinteren her på østlandet i år. Eneste minus var at foret raknet i sømmen etter noe tids bruk. Sydde det kjapt sammen igjen, så nå har vi heldigvis mye bruk igjen☺️ Anonymkode: b5ab9...766
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #15 Skrevet 22. april 2021 Søte print og grei kvalitet på det regntøyet med for. Men det tar en evighet å tørke det, dropper å kjøpe det igjen. Har kjøpt Kattnakken nå, er mer fornøyd med det merket, selv om prisen er stiv. Bor ved kysten i sør/øst-Norge, mange dager med nedbør og gjørme, bruker ofte regntøy. Anonymkode: a1461...4b8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #16 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min eneste erfaring med petite cherie er at klærne er veldig små i størrelse. Anonymkode: 714b3...231 Så rart, jeg kjøpte nylig en parkdress i samme merke, og den var veldig stor i størrelsen. Måtte kjøpe ny i en størrelse som vanligvis er for liten. Anonymkode: 27535...ca0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #17 Skrevet 22. april 2021 Kjøpte en brukt i vinter da vi hadde 4 grader og regn i et par mnd. Synes den funker fint. En knapp er borte i hetta. Ellers fin. Opplever den som stor i str. Har str 98 og jenta er 96cm lang og drukner nesten i den Anonymkode: d780e...7b2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #18 Skrevet 22. april 2021 Har forresten ingen erfaring med hvor fort den tørker for den har ikke blitt våt på innsiden enda. Anonymkode: d780e...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå