AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg skal male dørkarmen til badet. Må jeg bruke sånn aquamaling på den, eller kan man bruke vanlig maling for tre som er brukt på de andre dørkarmene i huset? og hva med et møbel på badet som jeg vil male, bør man bruke Aqua maling på den og? Anonymkode: 17810...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 22. april 2021 #2 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skal male dørkarmen til badet. Må jeg bruke sånn aquamaling på den, eller kan man bruke vanlig maling for tre som er brukt på de andre dørkarmene i huset? og hva med et møbel på badet som jeg vil male, bør man bruke Aqua maling på den og? Anonymkode: 17810...e8f Jeg ville hørt med fargeforhandler (fargerike, Jernia etc) eller direkte hos jotun/butinox/din malingsprodusent - da får du nok de sikreste svarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Del Skrevet 22. april 2021 Kommer an på om det er i nærheten av badekar/dusj/vask. Om ja, bruk maling som tåler mer vann. Om dette er flere meter unna og utenfor fare for vannsøl, bruk vanlig maling. Anonymkode: 54929...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Del Skrevet 22. april 2021 Jotun sin Lady Aqua er til våtromsstrie/ vanlig vegg. Ikke lister og møbler!!!!!!!!! Bruk feks Lady supreme finish. Anonymkode: 91e38...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Del Skrevet 22. april 2021 https://www.jotun.com/Datasheets/Download?url=/TDS/TDS__34442__LADY Aqua__Nor__NO.pdf google tekniske data og produktnavn når dere lurer på noe 😙 Anonymkode: 91e38...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jotun sin Lady Aqua er til våtromsstrie/ vanlig vegg. Ikke lister og møbler!!!!!!!!! Bruk feks Lady supreme finish. Anonymkode: 91e38...0d4 Ja det var det jeg egentlig tenkte på at det ikke var egnet for list/karm. Da går jeg for vanlig maling. Det vil jo ikke bli strivått lilspm, men er jo fuktig på badet Anonymkode: 17810...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå