AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Sliter med dårlig smak i munnen og dårlig ånde. Noen som har erfaring med SB12 munnskyll mot dette? Eller en annen munnskyll? Anonymkode: fac40...614
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sliter med dårlig smak i munnen og dårlig ånde. Noen som har erfaring med SB12 munnskyll mot dette? Eller en annen munnskyll? Anonymkode: fac40...614 Synes den funker bra!! Sink skal jo hjelpe med å stabilisere svovelgasser i munnen (eller noe i den duren), og dette innehodler sink. SB12 finnes også som munnspray og tyggis, liker dem også. Har tidligere brukt mye corsodyl, men et eller annet stoff i den reagerer med tannkrem så man kan få gulnede tenner. Har prøvd listerine også, ,en synes ikke jeg har fått så god smak i munnen av den. Har du forresten sjekket om du har pusspropper i mandlene? Hvis ikke må det behandles før du kan få ordentlig frisk ånde. SLet med det i oppveksten og endte med å fjerne mandlene kirurgisk Anonymkode: 4e9f8...451
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Det er ingenting som funker på min stålånde. Den kommer fra dypet av. Får jeg i meg melkeprodukter, overholdes koronameterne, det skal være helt sikkert. Lukter sikkert gjennom munnbindet også, det er horribelt. Godt jeg er pollentett i nesa for tida. Om noe, så er det Vademecum som har hatt best effekt. Det er også den eneste som gir meg følelsen av å oppnå annet enn belegg på tennene. Den brenner også deilig, slik jeg synes munnskyld skal. Anonymkode: d38fa...39c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Når jeg slet med dårlig ånde og pussing av tunge ikke hjalp så fungerte sb12 skyll og tyggis bra. Anonymkode: 9b41e...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå