AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Vi har et felles barn med spesielle behov og som er avhengig av trygge rammer og forutsigbarhet. Nå er far gravid med en annen dame (hun ble gravid en måned etter de traff hverandre). Hun er nå seks mnd på vei, men de har ikke flyttet sammen enda. Jeg er litt engstelig hvordan dette blir for barnet vårt, når h*n skal vende seg til både ny dame i huset til far og ny baby samtidig. Noen som har erfaringer? Har forsøkt å foreslå at jeg kan ha barnet mer nå i overgangsfasen, men det ønsker ikke far (vi har nylig gått over til 50/50, og det fungerer ikke så godt fra før). Anonymkode: 0fc87...7da
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Vet du at de skal bo sammen da? Prøv å ha litt is i magen og ikke push for mye før du ser hvordan det blir. Anonymkode: eef8a...a8d 1
GammelKaktus Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Jeg tenker og at du skal vente å se hvordan dette går. Vært sammen 1 måned så gravid for å flytte sammen med denne mannen og han barn fra før 50/50... Høres lite sannsynlig ut, iallfall hvis dama har et snev av fornuft.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Det kan være at prevansjon feilet, uhell kan skje. Vi vet ikke om det var planlagt eller ikke (høres rart ut om dette var et planlagt svangerskap, og blir man gravid synes jeg det er lov å beholde til tross for særkullsbarn som trenger hjelp med situasjonen). Uansett hvor planlagt eller ikke, er denne kvinnen nå gravid og har valgt å beholde barnet. Det beste du kan gjøre for barnet ditt er å akseptere situasjonen og hjelpe barnet forstå og glede seg. Det er selvsagt lettere sagt enn gjort!) Likevel er det uendelig mye bedre for barnet ditt om du bygger opp til at dette skal gå bra. Anonymkode: 823bd...1a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå