AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Jeg har vært sammen med kjæresten i 4 måneder, så altså en svært kort tid. Før meg har han hatt to kjærester, som begge var veldig trent - med store rumper og lår. Jeg er totalt motsatt, og slank naturlig. Han selv er veldig opptatt av kropp, skal gå på dietter, trene hver dag. I begynnelsen av forholdet var jeg usikker pga dette og sa at jeg skulle trene så jeg også fikk store lår. Da svarte han «Ja da skal jeg kose meg skikkelig med lårene dine». Han er også ivrig på Instagram. Følger godt over 300 damer som trener, og svært hyppig likesgiver. Spesielt om de har på seg badetøy eller gjør rumpeøvelser hvor rumpa presses opp i kameraet. Jeg har nå forstått at jeg aldri vil bli «god nok» for han, og at innerst inne vil han nok at jeg skal se ut som disse jentene. Etter jeg ble sammen med han har jeg følt meg svært usikker på kroppen min, og føler meg lite attraktiv. Når gutter liker bildene mine blir jeg glad for at de syns jeg er fin. Når vi har sex har han alltid øynene igjen, og sier «snu deg rundt på magen» før han legger seg oppå meg slik han ikke ser meg. Så kommer han. Har aldri hatt følelsen av at han vil rive av meg klærne eller at han er enormt tiltrukket av meg. Dette er sikkert mest sannsynlig pga han faktisk ikke er det. Jeg vet han syns jeg er fin, men på en helt OK måte tror jeg. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg slå opp? Har snakket med han om det men han sier bare jeg er perfekt og at han ikke bryr seg om kropp Anonymkode: 3b1df...495 2
M Mads Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har vært sammen med kjæresten i 4 måneder, så altså en svært kort tid. Før meg har han hatt to kjærester, som begge var veldig trent - med store rumper og lår. Jeg er totalt motsatt, og slank naturlig. Han selv er veldig opptatt av kropp, skal gå på dietter, trene hver dag. I begynnelsen av forholdet var jeg usikker pga dette og sa at jeg skulle trene så jeg også fikk store lår. Da svarte han «Ja da skal jeg kose meg skikkelig med lårene dine». Han er også ivrig på Instagram. Følger godt over 300 damer som trener, og svært hyppig likesgiver. Spesielt om de har på seg badetøy eller gjør rumpeøvelser hvor rumpa presses opp i kameraet. Jeg har nå forstått at jeg aldri vil bli «god nok» for han, og at innerst inne vil han nok at jeg skal se ut som disse jentene. Etter jeg ble sammen med han har jeg følt meg svært usikker på kroppen min, og føler meg lite attraktiv. Når gutter liker bildene mine blir jeg glad for at de syns jeg er fin. Når vi har sex har han alltid øynene igjen, og sier «snu deg rundt på magen» før han legger seg oppå meg slik han ikke ser meg. Så kommer han. Har aldri hatt følelsen av at han vil rive av meg klærne eller at han er enormt tiltrukket av meg. Dette er sikkert mest sannsynlig pga han faktisk ikke er det. Jeg vet han syns jeg er fin, men på en helt OK måte tror jeg. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg slå opp? Har snakket med han om det men han sier bare jeg er perfekt og at han ikke bryr seg om kropp Anonymkode: 3b1df...495 Dump han! Du fortjener bedre 9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Om du ikke føler at han er tiltrukket av DEG etter bare fire måneder, så bare gå. Snakker av erfaring, og angrer hver dag på at jeg ble så lenge i forholdet med en mann som var så opptatt av kropp og trening. Jeg ble aldri god nok, og til slutt var selvfølelsen min borte. Det var tøft å gå, men følte en enorm lettelse da jeg flyttet ut. Ikke ta til takke med noen som får deg til å føle deg usikker, du fortjener bedre. Husk det. Anonymkode: 3a592...959 11
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Altså, er han så sykelig opptatt av trening og kosthold som det virker som han er, så må han nesten finne seg noen som er like opptatt av det som han selv. Du kan ikke trene bare for å gjøre han happy, du må gjøre det for din egen del og ha litt motivasjon og lyst for å få det til! Skjønner godt at du er på vei ut av forholdet, hadde ikke gadda å hatt det sånn selv ;/ syns også han behandler deg som dritt i senga, ut fra hva du skriver. Du fortjener bedre!! Han trenger å få opp øynene og skille mellom virkelighet og insta verdenen, han må bli voksen rett og slett! Anonymkode: 257a0...8b1 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Takk for alle svar. Ja jeg tror ikke jeg orker dette. Skjønner ikke hvorfor han blir sammen med meg når han åpenbart liker noe annet Anonymkode: 3b1df...495 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 Jeg var sammen med en mann som bare syntes jeg var ‘grei nok’ i hele to år. Det lyste lang vei at han ikke var ordentlig forelsket i meg eller begjærte meg slik kjærester bør. I hvertfall det første året. Jeg tror at han trodde han elsket meg, men innerst inne ikke gjorde det. Den følelsen tærer enormt på selvbildet. Jeg angrer meg ihjel på at jeg ble så lenge. Om du ser tegn på at han ikke er fornøyd med deg som di er allerede nå bør du gå. Er du tørr nå tar du en prat med ham om det på forhånd. Kanskje han legger seg langflat og avkrefter det du føler. Såfall må han vise det framover. Du må ihvertfall ikke finne på å bli værende i et forhold som sakte men sikkert vil ødelegge selvbildet ditt. Slik han gjør nå. Anonymkode: a01e3...597 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var sammen med en mann som bare syntes jeg var ‘grei nok’ i hele to år. Det lyste lang vei at han ikke var ordentlig forelsket i meg eller begjærte meg slik kjærester bør. I hvertfall det første året. Jeg tror at han trodde han elsket meg, men innerst inne ikke gjorde det. Den følelsen tærer enormt på selvbildet. Jeg angrer meg ihjel på at jeg ble så lenge. Om du ser tegn på at han ikke er fornøyd med deg som di er allerede nå bør du gå. Er du tørr nå tar du en prat med ham om det på forhånd. Kanskje han legger seg langflat og avkrefter det du føler. Såfall må han vise det framover. Du må ihvertfall ikke finne på å bli værende i et forhold som sakte men sikkert vil ødelegge selvbildet ditt. Slik han gjør nå. Anonymkode: a01e3...597 * er du tøff så skulle det stå. Tidlig/sent her😅 Anonymkode: a01e3...597 2
ShivaSol Skrevet 22. april 2021 #8 Skrevet 22. april 2021 (endret) Han høres veldig umoden ut. Hvis han er over 30 så pleier det som regel ikke å være noe mulighet for at de klarer å endre seg på flere år heller. Utrolig lite sjarmerende når de omtrent er 40 i hvert fall. Blir både kvalm og svett bare av tanken på små gutter som det der. De er ikke ekte menn. Ekte menn ser forskjell på virkeligheten og instagram. Det er ekstremt mange av de instagram jentene som jukser en del. Mange av de bruker jo fire timer på å fikse seg før de klarer å ta en video eller et bilde. Mange av de har tydd til operasjoner også. Ikke la en liten gutt sammenligne deg med andre jenter. Du kan til nøds forsøke å forklare han hva du føler. Men hvis det ikke er antydning til forbedring innen rimelig tid så ville jeg ha droppet hele fyren. Ikke kast bort livet ditt på tullinger ts. Livet er altfor kort til å være ulykkelig. Straks er det sommer også, kanskje du plutselig finner en som er verdt deg som kvinne. Endret 22. april 2021 av ShivaSol 5
I Grosny Skrevet 22. april 2021 #9 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Takk for alle svar. Ja jeg tror ikke jeg orker dette. Skjønner ikke hvorfor han blir sammen med meg når han åpenbart liker noe annet Anonymkode: 3b1df...495 Enkelt, han synes at du også er fin. At det finnes mye annet han liker å se på tar ikke bort det. Det at han sier han ikke er opptatt av kropp er bare noe han sier for å roe ned deg. Han liker deg. Jeg har vært med dama mi i over ti år. Jeg forstår at hun synes noen er penere enn meg, f.eks. han høye slanke farmendeltageren med mye muskler og langt hår. Hva så? det bryr ikke meg, og hun er uansett tiltrukket av meg. Han liker kroppen din som den er, men hvis du absolutt vil ha kraftigere rumpemuskler, så kjøp deg en dyr og god sykkel (Uten batteri) i perfekt størrelse, og dra på skikkelig i oppoverbakkene. Det er moro, og gir stor rumpe-effekt. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #10 Skrevet 22. april 2021 Bare det at han følger instababes og er en ivrig likesgiver der hadde vært dumpegrunn for meg. Men nå er jeg 36 og ferdig med umodne gutter. Anonymkode: 38439...b41 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #11 Skrevet 22. april 2021 I Grosny skrev (3 timer siden): Enkelt, han synes at du også er fin. At det finnes mye annet han liker å se på tar ikke bort det. Det at han sier han ikke er opptatt av kropp er bare noe han sier for å roe ned deg. Han liker deg. Jeg har vært med dama mi i over ti år. Jeg forstår at hun synes noen er penere enn meg, f.eks. han høye slanke farmendeltageren med mye muskler og langt hår. Hva så? det bryr ikke meg, og hun er uansett tiltrukket av meg. Han liker kroppen din som den er, men hvis du absolutt vil ha kraftigere rumpemuskler, så kjøp deg en dyr og god sykkel (Uten batteri) i perfekt størrelse, og dra på skikkelig i oppoverbakkene. Det er moro, og gir stor rumpe-effekt. Jeg forstår at det finnes mange pene damer i verden og jeg bryr meg ikke om han synes noen er fin. Det gjør jeg også, og dette er ikke til å unngå. Problemet mitt er heller det at jeg føler han liker en spesiell type jente ut ifra dette, og at jeg føler jeg må forandre meg for å bli attraktiv nok eller bra nok for han Anonymkode: 3b1df...495 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #12 Skrevet 22. april 2021 Vi er vår største kritiker, og han sier at du er perfekt. Du sier at han sikkert ikke synes du er fin nok, derfor vil du slå opp... Kvinnfolk...(ja, jeg er kvinnfolk selv) Tror du virkelig ikke at han ville funnet seg ei med større lår og rumpe hvis han synes du var så fæl? Det eneste problemet her er selvtilliten din! Anonymkode: 05810...a13
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #13 Skrevet 22. april 2021 Det er jo veldig dumt at du ikke føler deg begjært etter så kort tid sammen. Dere skulle egentlig vært i honeymoon fasen nå, hvor dere River av hverandre klærne og begge føler seg begjært. Personlig holder jeg meg unna gutter som er ekstremt opptatt av kosthold og trening. En mann som spiser sunt og som liker å røre på seg? Absolutt. Men når det er proteinshakes, gymmen hver 5-7 dager i uken og posering foran speilet.. Nei. Jeg holder meg også unna gutter som følger Instagram babes. Jeg oppfatter det som ekstremt umodent å sitte å sikle på bilder av lår og rumpe som har filter, lysredigering og mye annet. Det er vel snakk om verdier. Jeg som er en sunn, normal person som bryr meg mer om generell helse og gode interesser, ønsker en trygg og stabil mann som bryr seg om det samme istedenfor å sikle og trykke likes på bilder av totalt fremmede kropper. Anonymkode: 462f5...d46 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #14 Skrevet 22. april 2021 Vær så snill og gå fra han - sånn kan du ikke ha det. Gjør det så fort som mulig slik at du blir ferdig med dette. En kjæreste som får deg til å føle deg på den måten? Som ser på perfekte kropper på insta? Uff - du finner noen andre som synes du er helt perfekt som du er. Anonymkode: 679c5...aeb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #15 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har vært sammen med kjæresten i 4 måneder, så altså en svært kort tid. Før meg har han hatt to kjærester, som begge var veldig trent - med store rumper og lår. Jeg er totalt motsatt, og slank naturlig. Han selv er veldig opptatt av kropp, skal gå på dietter, trene hver dag. I begynnelsen av forholdet var jeg usikker pga dette og sa at jeg skulle trene så jeg også fikk store lår. Da svarte han «Ja da skal jeg kose meg skikkelig med lårene dine». Han er også ivrig på Instagram. Følger godt over 300 damer som trener, og svært hyppig likesgiver. Spesielt om de har på seg badetøy eller gjør rumpeøvelser hvor rumpa presses opp i kameraet. Jeg har nå forstått at jeg aldri vil bli «god nok» for han, og at innerst inne vil han nok at jeg skal se ut som disse jentene. Etter jeg ble sammen med han har jeg følt meg svært usikker på kroppen min, og føler meg lite attraktiv. Når gutter liker bildene mine blir jeg glad for at de syns jeg er fin. Når vi har sex har han alltid øynene igjen, og sier «snu deg rundt på magen» før han legger seg oppå meg slik han ikke ser meg. Så kommer han. Har aldri hatt følelsen av at han vil rive av meg klærne eller at han er enormt tiltrukket av meg. Dette er sikkert mest sannsynlig pga han faktisk ikke er det. Jeg vet han syns jeg er fin, men på en helt OK måte tror jeg. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg slå opp? Har snakket med han om det men han sier bare jeg er perfekt og at han ikke bryr seg om kropp Anonymkode: 3b1df...495 Ville dumpet han... Anonymkode: 712c3...1b1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #16 Skrevet 22. april 2021 Du skal ikke være sammen med noen som får deg til å føle deg dårlig. Du finner mye bedre menn der ute. Slank og naturlig er populært, jeg vet det for jeg er det selv. Anonymkode: f8c5c...54f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #17 Skrevet 22. april 2021 Slapp av, han er sammen med deg fordi han har valgt DEG. Anonymkode: 00982...b73
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #18 Skrevet 22. april 2021 Tja. Om man er millimeter fra å gå etter kum fire måneder er jo saken klar. Anonymkode: 4033b...c44
I Grosny Skrevet 22. april 2021 #19 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg forstår at det finnes mange pene damer i verden og jeg bryr meg ikke om han synes noen er fin. Det gjør jeg også, og dette er ikke til å unngå. Problemet mitt er heller det at jeg føler han liker en spesiell type jente ut ifra dette, og at jeg føler jeg må forandre meg for å bli attraktiv nok eller bra nok for han Anonymkode: 3b1df...495 Allikevel, han vil være ned deg. Selv om spretne rumper kan være fascinerende , så er det andre ting som er viktigere, og da særlig samhandling og samtrivsel. Hvem man liker å bruke tid med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå