AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Har vokst opp som kristen, og alltid hatt min barnetro, selv om jeg kanskje ikke alltid har tatt de rette valgene. Har nå stått i en vanskelig situasjon med en venn i flere år, og kommer ikke videre. Det tærer veldig på og jeg får ikke fred. Har flere ganger bedt til Gud om at ting skal løse seg, men kjenner jeg trenger forbønn. Kan noen hver så snill å be for meg, eller oss. Fordi jeg klarer ikke lenger å stå i dette alene Føler jeg trenger hjelp. Så hadde satt veldig pris på om noen kunne tatt meg med i bønnene sine Anonymkode: 0a2b4...c95 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har vokst opp som kristen, og alltid hatt min barnetro, selv om jeg kanskje ikke alltid har tatt de rette valgene. Har nå stått i en vanskelig situasjon med en venn i flere år, og kommer ikke videre. Det tærer veldig på og jeg får ikke fred. Har flere ganger bedt til Gud om at ting skal løse seg, men kjenner jeg trenger forbønn. Kan noen hver så snill å be for meg, eller oss. Fordi jeg klarer ikke lenger å stå i dette alene Føler jeg trenger hjelp. Så hadde satt veldig pris på om noen kunne tatt meg med i bønnene sine Anonymkode: 0a2b4...c95 Jeg skal be for deg ♥️♥️♥️ Anonymkode: 58cce...4a3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har vokst opp som kristen, og alltid hatt min barnetro, selv om jeg kanskje ikke alltid har tatt de rette valgene. Har nå stått i en vanskelig situasjon med en venn i flere år, og kommer ikke videre. Det tærer veldig på og jeg får ikke fred. Har flere ganger bedt til Gud om at ting skal løse seg, men kjenner jeg trenger forbønn. Kan noen hver så snill å be for meg, eller oss. Fordi jeg klarer ikke lenger å stå i dette alene Føler jeg trenger hjelp. Så hadde satt veldig pris på om noen kunne tatt meg med i bønnene sine Anonymkode: 0a2b4...c95 Jeg har bedt for deg. Fikk en kjensle på at du må ta valg som du kanskje ikke er komfortabel med,men som er viktig for at du skal få det bra i fremtiden. Gå med Gud ❤❤❤ Anonymkode: 0eb7c...ed4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Ts her, somssgt skiftet jeg til ny bruker. Tusen takk for alle som ber for meg, idag har jeg følt meg mye sterkere, bønn hjelper. Tusen takk om dere ner for meg videre også. Jeg skal ta dere alle med i mine bønner videre. ♥️ Anonymkode: 58cce...4a3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Kjærlighet til deg, TS ❤️ Anonymkode: 07119...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjærlighet til deg, TS ❤️ Anonymkode: 07119...3d8 Tusen takk ♥️♥️♥️kjærlighet til deg og ♥️♥️♥️ Anonymkode: 58cce...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Jeg blandet med min andre be for meg tråd, utrolig lei meg for det ts ♥️♥️♥️♥️ Anonymkode: 58cce...4a3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 Bare for å klargjøre, sitter Gud og venter på et visst antall bønner før han hjelper? Hvor mange? Hva er den magiske grensen? Er Gud så lett påvirkelig at han lar seg påvirke av menneskers bønner? Vil han da ditt beste, om han kan hjelpe men velger å ikke gjøre det fordi folk ikke ber for deg? Anonymkode: 4cda7...620
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 Gud hjelper oss med å få styrke i det vi går igjennom Anonymkode: 58cce...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 0.32): Har vokst opp som kristen, og alltid hatt min barnetro, selv om jeg kanskje ikke alltid har tatt de rette valgene. Har nå stått i en vanskelig situasjon med en venn i flere år, og kommer ikke videre. Det tærer veldig på og jeg får ikke fred. Har flere ganger bedt til Gud om at ting skal løse seg, men kjenner jeg trenger forbønn. Kan noen hver så snill å be for meg, eller oss. Fordi jeg klarer ikke lenger å stå i dette alene Føler jeg trenger hjelp. Så hadde satt veldig pris på om noen kunne tatt meg med i bønnene sine Anonymkode: 0a2b4...c95 Skulle vi ikke be for deg tidligere og da? Anonymkode: 0eb7c...ed4
Millimani Skrevet 23. april 2021 #12 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skulle vi ikke be for deg tidligere og da? Anonymkode: 0eb7c...ed4 Se hva ts har skrevet tidligere i tråden Sitat Jeg blandet med min andre be for meg tråd, utrolig lei meg for det ts ♥️♥️♥️♥️
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 Millimani skrev (28 minutter siden): Se hva ts har skrevet tidligere i tråden Jeg ser men skjønner det ikke. Anonymkode: 0eb7c...ed4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #14 Skrevet 24. april 2021 Jeg er ts, sjekk ab kode. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skulle vi ikke be for deg tidligere og da? Anonymkode: 0eb7c...ed4 Nei, dette er første og eneste tråden jeg har laget om bønn. Anonym 4a3 er en annen bruker enn meg, bare for å få det avklart. Millimani skrev (5 timer siden): Se hva ts har skrevet tidligere i tråden Ab skrev tidligere at han/hun hadde forvekslet min tråd, med sin egen? Hvis jeg forsto rett. AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 9.15): Jeg har bedt for deg. Fikk en kjensle på at du må ta valg som du kanskje ikke er komfortabel med,men som er viktig for at du skal få det bra i fremtiden. Gå med Gud ❤❤❤ Anonymkode: 0eb7c...ed4 Jeg står nok over noen vanskelig valg, fordi jeg føler alt blir feil. Jeg kjenner på meg hva som rett, men det kan få store konsekvenser, og veien dit ser veldig håpløs og umulig ut. Så veldig takknemlig for forbønn ❤️ _________________________________________ Jeg vil først takke alle som har hatt med seg oss i sine bønner, det kjennes ❤️ Som noen spurte over om antall, det handler ikke om antall bønner. Men at man tørr å be om forbønn når man trenger styrke, og det tror jeg vi begge gjør med det vi står i nå. For noen ganger kan ting bli for vanskelig å klare på egenhånd, og jeg kjenner at all forbønn hjelper og gjør det litt lettere å takle de tingene jeg står i nå ❤️ Veldig takknemlig ❤️ Takker og ber til Gud for alle som tar meg (oss) med i sine bønner, og at Gud må sende kraft og styrke tilbake ❤️ - Trådstarter Anonymkode: 0a2b4...c95 1
Gjest Lawyam Skrevet 24. april 2021 #15 Skrevet 24. april 2021 Husk at det to eller flere blir enig om å be om skal vi få! Selvsagt går dette fint! Takk for varme ord!
Nåleputa Skrevet 24. april 2021 #16 Skrevet 24. april 2021 Jeg vil også ta deg med i bønnen min i dag. ♥️ Jeg har det litt på samme måte som deg, men har valgt å gå til annet hold, selv om hjertet, tankene og følelsene er en annen plass. -Da må det bare gå over, når det ikke er noe næring å få og få annet å tenke på. 😊😊 Jeg har selv bedt om ro i kroppen og sjela. Har fått det til en viss grad, men av og til kommer det triggere som forstyrrer hjernen. Da er det om å gjøre å tenke på lykkelige tanker. Har lest om at det som er i tankene våre, er det vi maner vi frem. Tenker en på vanskeligheter og pine, så får vi det. Tenker vi på lykke og smil, får vi det. Står mye om dette på nett og you tube har flere videoer. (Manifest ro og harmoni) Mitt råd er å puste, og å gi slipp på det du ikke kan kontrollere. Ting ordner seg til det beste. Vi får det vi fortjener. Leste en gang ett sitat fra Da La Lama: Heldigvis får vi det ikke som vi har tenkt, og det er et fantastisk anstrøk av å være heldig. 😀 😊😊😊🌈🍀⭐️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå